Gravatar

#41361 NightHawk 13 år siden

Wangsgaard (41360) skrev:
Eller?

Sorry...men den bliver ikke sat på min liste. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#41362 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har lige drukket varm kakao. Jeg trodsede det kolde vejr, gik i Brugsen, hentede alt og kom tilbage med meget retfærdigt loot!

De lange åbningstider er et hit i min bog. ;D
Gravatar

#41363 Batsy 13 år siden

Den nye Harry Osborne er fundet til The Amazing spiderman er fundet, http://insidemovies.ew.com/2012/12/03/spider-man-h...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#41364 davenport 13 år siden

Har ubændigt lyst til weekend. Det er sgu ikke fedt at arbejde om lørdagen, og så bruge hele søndagen på travle ting. Så en mandag, hvor cheferne tumler rundt på gulvet blandt os latterlige idioter, og udsteder ordrer på kryds og tværs, fordi ingen taler sammen. (Det er åbenbart svært at udmelde til 30 mennesker at: "I MÅ IKKE TRYKKE PÅ DEN SORTE KNAP, FORDI SÅ FUCKER BÅNDET OP!")
Men hva? Jeg er står jo bare på et lager, og skal ikke tage beslutninger. Det er satme svært, når man er vant til at tage ansvar. Jeg bobler af idéer for optimering, men når man står hvor jeg står, er man bare en robot, og hvis man kan performe det man skal, så klarer ledelsen det de skal... Yeah!
De får en konkluderende analyse ganske gratis når kontrakten udløber til nytår. (Kan være de ser lyset, og der kunne lure et job i enden)
HR manageren havde det svært ved at ansætte mig, da hun fornemmede der stak noget under med mit CV en mente, og jeg overvejede faktisk at komme sidste dag i skjorte og slips, med GI-Jones og Elwood som back-up, og få hende til at tro hun var med i det dér Chef-program ;D
Hovedparten af de ansatte er polakker, og ledelsen har sagt ligeud, at dem foretrækker de frem for danskere, fordi de bare gør hvad der bliver sagt, og ikke stiller spørgsmål. Hvis de siger "pis" spørger de bare "hvor langt?".
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41365 Muldgraver 13 år siden

Nogen som har en god opskrift på proteinbarer?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#41366 MOVIE1000 13 år siden

Jeg har store bage/lave mad dag :)

Indil videre har jeg bagt en kage. og lavet pizzafyld til 10 pizzaere.
I ovnen er der lige nu et hjemmelavet rugbrød.
Senere (når rugbrødet komemr ud) skal der leverpostejer ind i ovnen. Imens vil jeg lave dej til 4 pizzaere. og så skal der forberedes til at småkager og brunkager kan komme ind i oven når leverpostejerne er færdige :D

Og i baggrunden kører Das Boot, med et kalender lys tændt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#41367 Ericmase 13 år siden

Fed cameo du har, Insider! Sådan og "niiiiiiiice"! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#41368 Kisbye 13 år siden

Ville ind på Detektors hjemmeside og se det klip med insider og så stod der selvfølgelig hvem morderen var i Forbrydelsen 3. TAK FOR LORT DR.

I det hele taget er det sjovt som DR altid har behov for at nævne deres egenproduktioner i næsten alle deres andre programmer. Det er totalt Ananas i egen Sovs. Men man nævner altså ikke hvem morderen er i en Krimi. Der burde uddeles pryglestraf!!

Men det var da et fint klip med insider.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#41369 The Insider 13 år siden

Tak tak! Og som jeg efterhånden har gjort det mange steder - beklager jeg kraftigt mit ufatteligt utrimmede skæg!
War. War never changes.
Gravatar

#41370 Kruse 13 år siden

Det var rigtigt godt klaret, Johan :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: