#41350, uha, har også fået den på dvd, men har ikke set den, siden sidst den blev genudsendt (spolede kun hurtigt igennem den for at finde nogle highlights til tv-spottet), så kan ikke huske antallet af sange.... Men ja, den bliver aldrig overgået! Never!
Me likes this, ahh ja ønskeseddel jeg døjer også selv med det faktisk.
Det går ikke særlig godt med min ønskeliste, der indtil videre kun består af "South Park" - sæson 1, "Bones" - sæson 7 og to cd'er ; Bruce Springsteen "Human Touch" og Aimee Mann - "Charmer". :P Jeg synes ikke rigtig jeg kan komme på mere lige nu. :)
Til gengæld nyder jeg Diana Kralls julealbum, som bare har den helt rigtige balance af hygge og nostalgi over sig, og som man virkelig kommer i god stemning af at lytte til. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Det går ikke særlig godt med min ønskeliste, der indtil videre kun består af "South Park" - sæson 1, "Bones" - sæson 7 og to cd'er ; Bruce Springsteen "Human Touch" og Aimee Mann - "Charmer". :P Jeg synes ikke rigtig jeg kan komme på mere lige nu. :)
Til gengæld nyder jeg Diana Kralls julealbum, som bare har den helt rigtige balance af hygge og nostalgi over sig, og som man virkelig kommer i god stemning af at lytte til. :)
#41351 The Insider 13 år siden
#41352 O'markman 13 år siden
God jul! :D
#41353 NightHawk 13 år siden
#41354 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41355 wimmie 13 år siden
Hælder også mest til det sidste...
Måske kan den sælges? ;)
#41356 Wangsgaard 13 år siden
Det har jeg overvejet den er jo ikke særlig billig så kunne være heldig hvis jeg sælger den til spotpris :)
#41357 NightHawk 13 år siden
#41358 elwood 13 år siden
Hendes udgave af Jingle Bells er herlig swingene.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41359 NightHawk 13 år siden
Hehe, ja det skal jeg da lige love for den er. Synes det er temmelig svært at koncentrere sig under det nummer. :)
#41360 Wangsgaard 13 år siden
Eller?