Gravatar

#41351 The Insider 13 år siden

#41350, uha, har også fået den på dvd, men har ikke set den, siden sidst den blev genudsendt (spolede kun hurtigt igennem den for at finde nogle highlights til tv-spottet), så kan ikke huske antallet af sange.... Men ja, den bliver aldrig overgået! Never!
War. War never changes.
Gravatar

#41352 O'markman 13 år siden

Jeg arbejder på stop-motion julekalender!

God jul! :D
Gravatar

#41353 NightHawk 13 år siden

Hører Diana Krall og forsøger at få bakset en ønskeliste sammen. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#41354 elwood 13 år siden

Me likes this, ahh ja ønskeseddel jeg døjer også selv med det faktisk.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41355 wimmie 13 år siden

Wangsgaard (41338) skrev:
Er denne en fed gave at få fra sit arbejde eller virkelig en ubruglig genstand som bare hylder i hjemmet? Hælder mest til det sidst :/

Hælder også mest til det sidste...

Måske kan den sælges? ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#41356 Wangsgaard 13 år siden

wimmie (41355) skrev:
Hælder også mest til det sidste...

Måske kan den sælges? ;)

Det har jeg overvejet den er jo ikke særlig billig så kunne være heldig hvis jeg sælger den til spotpris :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41357 NightHawk 13 år siden

elwood (41354) skrev:
Me likes this, ahh ja ønskeseddel jeg døjer også selv med det faktisk.

Det går ikke særlig godt med min ønskeliste, der indtil videre kun består af "South Park" - sæson 1, "Bones" - sæson 7 og to cd'er ; Bruce Springsteen "Human Touch" og Aimee Mann - "Charmer". :P Jeg synes ikke rigtig jeg kan komme på mere lige nu. :)

Til gengæld nyder jeg Diana Kralls julealbum, som bare har den helt rigtige balance af hygge og nostalgi over sig, og som man virkelig kommer i god stemning af at lytte til. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#41358 elwood 13 år siden

Jep, det var tror mit 3. album jeg købte.

Hendes udgave af Jingle Bells er herlig swingene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41359 NightHawk 13 år siden

elwood (41358) skrev:
Hendes udgave af Jingle Bells er herlig swingene.

Hehe, ja det skal jeg da lige love for den er. Synes det er temmelig svært at koncentrere sig under det nummer. :)
Gravatar

#41360 Wangsgaard 13 år siden

NightHawk (41357) skrev:
Det går ikke særlig godt med min ønskeliste, der indtil videre kun består af "South Park" - sæson 1, "Bones" - sæson 7 og to cd'er ; Bruce Springsteen "Human Touch" og Aimee Mann - "Charmer". :P Jeg synes ikke rigtig jeg kan komme på mere lige nu. :)

Til gengæld nyder jeg Diana Kralls julealbum, som bare har den helt rigtige balance af hygge og nostalgi over sig, og som man virkelig kommer i god stemning af at lytte til. :)

Eller?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: