14:00 to 19:00...... CHRISTMAS MOVIE POSTER SALE. Join us for our annual HusetsBio movie poster and memorabillia sale in the cinema cafe, to which access is free all afternoon (and remember that during these very same hours in the cinema we will be playing our 60´s CULT TV marathon, which costs 50kr.). .................... The Poster sale will feature goods on sale by the shop CURIOUS, movie posters and movie-related artifacts as well as exotic items that defy description. A perfect place to find a Christmas gift for that hard to please friend or relative. There will also be new film books for sale. copies of WITCHCRAFT THROUGH THE AGES, SCANDINAVIAN BLUE, FLESHPOT, LAND OF A THOUSAND BALCONIES and other speciality film books not on sale anywhere else in Denmark, as well as - oddly - a selection of 20 authentic Hawaiian shirts ...................... Expect the unexpected......
Jeg er lige hjemvendt fra København, hvor jeg har været inde og træne på mit arbejde, efterfulgt af en tur i en tegneseriebutik på Nørrebro.
Jeg gik derind for at hente nogle tegneserier, jeg havde købt og sælge en stak, som har ligget på min kommode i månedsvis og endte naturligvis med at slæbe ligeså mange tegneserier med hjem, som jeg havde solgt.
Noget sted der steamer Kessler ulovligt? Det vil jeg nemlig gerne være med til, da jeg i forvejen betaler en formue for ViaSat og ikke har den mindste skrubbel!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41421 Snaden 13 år siden
Imorgen søndag d. 9 december.
#41422 Kisbye 13 år siden
Hurrah Hurrah :D
Så håber jeg du får en masse gode gaver.
#41423 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jeg gik derind for at hente nogle tegneserier, jeg havde købt og sælge en stak, som har ligget på min kommode i månedsvis og endte naturligvis med at slæbe ligeså mange tegneserier med hjem, som jeg havde solgt.
Aah, sådan er det jo at være tegneseriefan. :D
#41424 Thomsen 13 år siden
Jeg var til julefrokost på DR i går, og det var en ret fantastisk oplevelse at se alle tv-koryfæerne vælte besoffene rundt til tidens toner.
#41425 elwood 13 år siden
Drak du Stegelmann under bordet ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41426 Thomsen 13 år siden
#41427 Batsy 13 år siden
Hvem var der så af kendte hoveder? :P
#41428 elwood 13 år siden
Ku jeg sagtens forstille mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41429 davenport 13 år siden
#41430 HelmerJ 13 år siden