Gravatar

#41431 davenport 13 år siden

A siger tak :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41432 tiany 13 år siden

Har set The Dark Knight Rises for første gang idag... Det tog så 5 timer, at se en film på 2 timer og 40 min - det er nu dejligt med børn.

Filmen bedømmer jeg stadig i mit hoved. Ikke så skidt som TDK, men måske ikke helt på BB niveau.
Valar morghulis
Gravatar

#41433 MMB 13 år siden

tiany (41432) skrev:
Har set The Dark Knight Rises for første gang idag... Det tog så 5 timer, at se en film på 2 timer og 40 min - det er nu dejligt med børn.

Aha, så du faldt også i søvn og vågnede op 5 timer senere? :D
Gravatar

#41434 davenport 13 år siden

Fanme spændt på det vejr i nat. Skal fra Kolding til Silkeborg i morgen tidlig til en vens dåb. Ja, hans egen! Har købt en kasse Chevas Regal med glas, det må være på sin plads.
Men tror sgu ikke vi kommer afsted, da jeg ikke vil køre med to unger i en snestorm. Nu må jeg lige se hvordan det udvikler sig. Om man skal tro TV2 Fox-News eller DMI.
Gravatar

#41435 tiany 13 år siden

davenport (41434) skrev:
Fanme spændt på det vejr i nat. Skal fra Kolding til Silkeborg i morgen tidlig til en vens dåb. Ja, hans egen! Har købt en kasse Chevas Regal med glas, det må være på sin plads.
Men tror sgu ikke vi kommer afsted, da jeg ikke vil køre med to unger i en snestorm. Nu må jeg lige se hvordan det udvikler sig. Om man skal tro TV2 Fox-News eller DMI.

Ring og spørg dem i Silkeborg inden i køre... Vi får vist kun en lille smule i sydjylland i forhold til resten af landet. Så det ser sikkert ud af ingenting i Kolding. Og det er fandme tåbeligt at køre og så sidder i fast halvvejs i Silkeborg.
Valar morghulis
Gravatar

#41436 davenport 13 år siden

De har fået meget deroppe, så vi bliver hjemme. Så skal vi bare holde fri og hygge os.
Gravatar

#41437 Kiksmann 13 år siden

Thomsen (41426) skrev:
#25 - Næ, han var der ikke. Rygtet vil vide, at Troldspejlet-holdet holder deres egen julefrokost. :-/

Sikkert meget mere spændende :)

Var en tur på det Sjællandske lørdag og kørte retur til det jyske søndag morgen (midt om natten for nogen), og der skal jeg da lige love for at der kom sne, fra Odense til Haderslev væltede det ned.
Trist at det søndag regnede og gjorde at max glat :p Men trafikken var da i det mindste klar her til morgen i det jyske syd for Vejle.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#41438 wiseguy 13 år siden

Har foræret mig selv en fridag i fødselsdagsgave. Så jeg har sendt konen og ungerne afsted og har hytten for mig selv indtil ved 14-tiden.
Sweeeet :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#41439 Snaden 13 år siden

Tillykke! :)
Gravatar

#41440 Kruse 13 år siden

#41438: Tillykke med dagen! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: