Gravatar

#41441 Skeloboy 13 år siden

Er lidt halvsløj - tror det er en begyndende influenza - så i dag står den på suppe, sofa og Cronenberg :)

Planen er at nå Scanners, The Dead Zone, The Fly og Dead Ringers
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#41442 Snaden 13 år siden

Skeloboy (41441) skrev:
Er lidt halvsløj - tror det er en begyndende influenza - så i dag står den på suppe, sofa og Cronenberg :)

Planen er at nå Scanners, The Dead Zone, The Fly og Dead Ringers

Der er aldrig noget, som er så skidt, at det ikke er godt for noget! ;)

God bedring. :)
Gravatar

#41443 Highland Park 13 år siden

Først kom Kopi Luwak-kaffen og nu dette:
"Thailandske elefanter 'laver' noget af verdens mest eksklusive kaffe"
6.400 kroner pr. kilo! Jeg vil også have en elefant. Den skal have brunch hver dag.

There is definitely something wild about it that I can't put a name on.
Ahem...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41444 dyg 13 år siden

Sidder et sted over Tyskland i et fly med endestation i Malaga. En uges ferie, Ja tak!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#41445 HelmerJ 13 år siden

Nom nom, Sennheiser PC360 headset bestilt
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#41446 HonoDelLoce 13 år siden

Sidder og hører Lifehouse's nye album, Almeria.

Jeg har kun hørt de to første numre indtil videre, men hold da op hvor er der lang vej fra det musik til No Name Face og Stanley Climbfall..

Er ked af at det er blivet så poppet og mainstream. Især Stanley Climbfall havde et par rigtigt lækre alternative numre, som krøb sig ind i ens underbevidsthed som en ninja. De sidste tre albums virker desværre mest til at være lavet med masser af radiovenlighed og mainstream in mende..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41447 davenport 13 år siden

Sidder og gør mig mere bekendt med LinkedIn. Jeg fornemmer at de fleste i min primære branche benytter det nu, og så må jeg hellere kende til det.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41448 Wangsgaard 13 år siden

HonoDelLoce (41446) skrev:
Sidder og hører Lifehouse's nye album, Almeria.

Jeg har kun hørt de to første numre indtil videre, men hold da op hvor er der lang vej fra det musik til No Name Face og Stanley Climbfall..

Er ked af at det er blivet så poppet og mainstream. Især Stanley Climbfall havde et par rigtigt lækre alternative numre, som krøb sig ind i ens underbevidsthed som en ninja. De sidste tre albums virker desværre mest til at være lavet med masser af radiovenlighed og mainstream in mende..

No name face er et fantastisk album som jeg hørte meget i min ungdom og den holder stadigvæk men ligesiden det album har de ikke formået at lave noget holdbart :/

davenport (41447) skrev:
Sidder og gør mig mere bekendt med LinkedIn. Jeg fornemmer at de fleste i min primære branche benytter det nu, og så må jeg hellere kende til det.

Blev heldigvis opfordret til at lave en profil for længe siden, men forsøger at holde den opdateret med jævne mellemrum. Du er da velkommen i mit netværk selvom det er lidt langt fra dit :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41449 tiany 13 år siden

Wangsgaard (41448) skrev:

No name face er et fantastisk album som jeg hørte meget i min ungdom og den holder stadigvæk men ligesiden det album har de ikke formået at lave noget holdbart :/

Det er det samme her... har ikke hørt dem siden de udgav No Name Face.
Valar morghulis
Gravatar

#41450 DarkLight 13 år siden

davenport (41447) skrev:

Forsøger også at holde den nogenlunde opdateret. Så bare spring på! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: