Gravatar

#41451 HonoDelLoce 13 år siden

Wangsgaard (41448) skrev:

No name face er et fantastisk album som jeg hørte meget i min ungdom og den holder stadigvæk men ligesiden det album har de ikke formået at lave noget holdbart :/

tiany (41449) skrev:

Det er det samme her... har ikke hørt dem siden de udgav No Name Face.

Jeg synes, som skrevet, at Stanley Climbfall er et rigtigt godt album. Ja, uden tvivl deres bedste i min optik og et af mine yndlingsalbums of all times :)

Jeg havde efter det album en tro på, at No Name Face var det "forsigtige" debut-album, der skulle bane vejen for et publikum til deres lidt "aparte" stil, som Stanley Climbfall så smukt besad. Desværre viste pengene sig større i det mere kommercielle og mainstream pop og det er kun gået ned siden da.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41452 wiseguy 13 år siden

#41439+40 takker :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#41453 Kisbye 13 år siden

Highland Park (41443) skrev:
Først kom Kopi Luwak-kaffen og nu dette:
"Thailandske elefanter 'laver' noget af verdens mest eksklusive kaffe"
6.400 kroner pr. kilo! Jeg vil også have en elefant. Den skal have brunch hver dag.

There is definitely something wild about it that I can't put a name on.
Ahem...

Behøver man nødvendigvis en elefant, eller kan man ikke bare lave det selv?
Det skal nok blive en succes når der kommer gæster til kaffe.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#41454 davenport 13 år siden

Ja, tillykke WG :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41455 davenport 13 år siden

Damn det her LinkedIn er fedt. Jeg har brugt nogle timer på det, og jeg er connected i hoved og røv. Og tak til jer her på Filmz også :)
Det bliver et virkeligt vigtig værktøj for mig, i at få et "rigtigt" job, når Julemanden ikke længere har brug for min hjælp.
Og så har jeg fået søgt vidt og bredt i dag blandt mine bekendte i forskellige lederstillinger. Jeg har slet ikke tid til at tage ud og hjælpe julemanden i morgen, men det skal jo til, så jeg kan tjene mine 113,85 i timen, og spise røde bøffer på lørdag!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41456 Collateral 13 år siden

tiany (41449) skrev:
Wangsgaard (41448) skrev:

No name face er et fantastisk album som jeg hørte meget i min ungdom og den holder stadigvæk men ligesiden det album har de ikke formået at lave noget holdbart :/

Det er det samme her... har ikke hørt dem siden de udgav No Name Face.

Jeg har hørt sangene meget sporadisk og forbinder rigtig mange af dem med begyndelsen af mit nuværende forhold, og selvom jeg ikke har været bevidst om det dengang, er det særligt sangene fra deres selvtitlede album og No Name Face jeg lyttede til dengang. Og ja jeg kan faktisk også meget godt lide dem. Selvom det er rigtigt nok at man godt kan mærke at det er gået i den mere poppede retning allerede på deres selvtitlede plade.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#41457 Wangsgaard 13 år siden

At stå op kl. 5:20 for at tage i laboratoriet er ikke lige sagen og slet ikke når jeg først opdager min cykel er flad og jeg har glemt mit adgangskort så måtte vade op på 5 sal for at hente det for så at gå i skole!....Det skal nok blive en god 12 timers arbejdsdag :/
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41458 Snaden 13 år siden

RIP. Ravi Shankar. Tak for al den dejlige musik.

http://politiken.dk/navne/doedsfald/ECE1840221/ind...
Gravatar

#41459 lagoni 13 år siden

davenport, jeg kan se jeg åbenbart har dig to gange på Linkedin, kan det passe du har to profiler?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#41460 Pécuchet 13 år siden

Snaden (41458) skrev:
RIP. Ravi Shankar. Tak for al den dejlige musik.

http://politiken.dk/navne/doedsfald/ECE1840221/ind...

Argh, det var sgu en dårlig start på dagen.
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: