Gravatar

#41461 davenport 13 år siden

Ja, og den gamle aner jeg ikke hvornår jeg fik lavet. Jeg vil gerne have den væk...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41462 lagoni 13 år siden

Lærer hvordan en forstuvelse føles...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#41463 Michael Andersen 13 år siden

davenport (41411) skrev:
Prime Cargo.

Hvis du møder en i firmaet, som hedder Karina og deler efternavn med mig, må du gerne hilse fra hendes fætter :) Hun er vist det man på godt dansk kalder for key account manager.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#41464 Highland Park 13 år siden

Kisbye (41453) skrev:
Behøver man nødvendigvis en elefant, eller kan man ikke bare lave det selv?
He, i så fald bliver kaffen kedelig og koffeinfri samt meget svær at skelne og skille fra det øvrige grums.
En elefant er nok det mest praktiske. Hvor mange kilo erstatningskaffegrums regner du med at kunne producere årligt? Husk at en elefant skal smide 33 kilo sorte sataner indenbords, for at der kommer et kilo brugbare ud i den anden ende.

Kisbye (41453) skrev:
Det skal nok blive en succes når der kommer gæster til kaffe.
Ha, det vil vise sig!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41465 HelmerJ 13 år siden

Har lige bestil billetter til Hobbitten HFR 3D i Kolding, blev videresendt til kino.dk og biozonen

<voiceover af hjemmeside besøg>
"Hey når du nu bruger en mindre formue her vil du så ikke optjene nogle points, en slags rabat, du kan bruge på sodavand, billetter og den slags"
"Jo"
"Fedt, det gælder fra næste gang vi ruinere dig"
</voiceover af hjemmeside besøg>

Nu har jeg lyst til at rejse ud i verden finde idioten bag biozonen, løfte ham op i hans øjenlåg og tvinge ham til at blinke.

Men glæder mig til at sku se filmen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#41466 tiany 13 år siden

Jeg vidste ikke at GLaDOS er med i Pacific Rim
Valar morghulis
Gravatar

#41467 MOVIE1000 13 år siden

Nogen her der ejer Ocean 11, 12 og 13 på BD?
Vil gerne opgraderer dem til BD, men har indtil videre kun læst negativt om billedet, så ville lige høre jeres oplevelse his i har dem?

:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#41468 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg mindes, at billedet er helt fint på BD-udgivelsen af Ocean's 11 og det kun er lyden der er en kende skuffende, fordi det er Dolby Digital 5.1 og ikke et lossless format.

De to andre kan jeg ikke udtale mig om.
Gravatar

#41469 tiany 13 år siden

Hader når folk anskaffer sig hunde, som de ikke ved noget om.

Nogle vi kender som bor i en lille lejlighed og har en lille tæppetisser i forvejen har/havde anskaffet sig en Siberian Huskey hvalp!
Hvad tænker de dog på - jo den er nuttet men det er sgu ikke en hund man har i lejlighed.

Men nu har de så sat den til salg, da den ikke kan komme overens med tæppetisseren... kors altså, så læs dog noget om racen inden i køber en.
Valar morghulis
Gravatar

#41470 MOVIE1000 13 år siden

utyske (41468) skrev:
Jeg mindes, at billedet er helt fint på BD-udgivelsen af Ocean's 11 og det kun er lyden der er en kende skuffende, fordi det er Dolby Digital 5.1 og ikke et lossless format.

De to andre kan jeg ikke udtale mig om.

hmmm :/ tror bare at jeg holder rmig væk fra dem så.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: