Fik i går en sms om at PestDK ville aflevere min pakke i dag. De har stadig ikke været forbi... så jeg begynder at tro, at de har besluttet sig for at vente til i morgen.
Pisse irriterende og dårlig vejforhold er ikke en undskyldning, UPS har været forbi med en pakke i dag.
Fik i går en sms om at PestDK ville aflevere min pakke i dag. De har stadig ikke været forbi... så jeg begynder at tro, at de har besluttet sig for at vente til i morgen.
Pisse irriterende og dårlig vejforhold er ikke en undskyldning, UPS har været forbi med en pakke i dag.
Lige omvendt her... fik en pakke af Post.dk kl. 9 - kl. 10 fik jeg en SMS om at jeg ville få leveret pakken :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
De dukkede aldrig op med min. Håber sgu de kommer i morgen, da den ene er en adventsgave. Ufattelig at det skal tage 3 dage at sende en pakke fra Esbjerg til Haderslev.
#41475: Jeg leger samme leg med GLS. Jeg kunne følge pakkens rejse fra Sjælland til Hinnerup, små 15 kilometer herfra. Der landede den i går ved 13-tiden, siden er mit T&T-nummer forsvundet, og jeg aner ikke, hvor pakken er. Med lidt held får jeg mine vinterstøvler, når vinteren er forbi :P
Ha! Jeg bestilte nogle blækpatroner til min printer hos B.J. Trading søndag. Selvom de var på lager, har de endnu ikke snøvlet sig sammen til at sende dem.
Dansk internethandel er altså stadigvæk i stenalderen. Det er dybt godnat, at det nogle gange kan tage længere tid at få en pakke fra et firma her i hovedstadsområdet, end at få en vare fra amazon.co.uk. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#41471 tiany 13 år siden
#41472 gi-jones 13 år siden
#41473 tiany 13 år siden
Ikke så meget...
Den lille skreg alt den tid jeg var i byen for at købe julegaver.
Men nu ligger hun og pludre med sin far og det er godt :)
#41474 wimmie 13 år siden
Lige omvendt her... fik en pakke af Post.dk kl. 9 - kl. 10 fik jeg en SMS om at jeg ville få leveret pakken :p
#41475 tiany 13 år siden
#41476 Kochie 13 år siden
#41477 Thomsen 13 år siden
Dansk internethandel er altså stadigvæk i stenalderen. Det er dybt godnat, at det nogle gange kan tage længere tid at få en pakke fra et firma her i hovedstadsområdet, end at få en vare fra amazon.co.uk. :-/
#41478 bhs 13 år siden
#41479 colocho 13 år siden
http://www.rottentomatoes.com/m/django_unchained_2...
#41480 tiany 13 år siden
Og hvad angår den små dårlige dag i går, så har dagen i dag indtil nu været super :)