Et ord: våben! Det er alt for lettilgængeligt, og NRA er nogle svin, der sørger for at det bliver sådan. USA styres af frygt fra medierne. Canada har samme våbenkapacitet som USA, og ikke den samme nedskydning. De skal se indad, men det er der ikke penge i.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lidt svært ved at finde en kilde til en opgave, jeg skriver på. Jeg skal bruge en psykolog, der ved noget om frygtrespons. Jeg overvejer at kontakte en gammel professor emeritus på Aarhus Uni, men kan ikke rigtigt beslutte mig for, om jeg vil ringe til ham privat her i weekenden, eller om det vil gå ud over min mulighed for at få ham til at medvirke. Åh, beslutninger...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
De sidste par gæster er lige gået efter noget julehygge her i casa Bruno og jeg har indtaget mange flere kalorier på én aften, end jeg plejer at indtage over flere dage.
Men det må jo bar' betyde, at jeg må gi' den en ekstra en på hatten i næste uge mht. motion.
#41491 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41492 davenport 13 år siden
Det er alt for lettilgængeligt, og NRA er nogle svin, der sørger for at det bliver sådan.
USA styres af frygt fra medierne. Canada har samme våbenkapacitet som USA, og ikke den samme nedskydning.
De skal se indad, men det er der ikke penge i.
#41493 HelmerJ 13 år siden
Hvad er det for et upatriotisk livssyn, prøver du at begrænse deres frihed? Er du terrorist? ;-)
#41494 frankdrebin 13 år siden
#41495 Thomsen 13 år siden
#41496 HelmerJ 13 år siden
#41497 Ericmase 13 år siden
#41498 Wangsgaard 13 år siden
Jeps ;-) Har været inde og se hobitten så har ikke selv set det :-P
#41499 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Men det må jo bar' betyde, at jeg må gi' den en ekstra en på hatten i næste uge mht. motion.
#41500 Batsy 13 år siden