Har lige set Lethal Weapon, er de andre film værd at se?
2'eren er i hvert fald. Skal jeg indrømme det, så var jeg faktisk bedre underholdt af den end den første. De efterfølgende film har jeg liggende, men jeg har endnu ikke fået dem set.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
2'eren er i hvert fald. Skal jeg indrømme det, så var jeg faktisk bedre underholdt af den end den første. De efterfølgende film har jeg liggende, men jeg har endnu ikke fået dem set.
2'eren har 7.1 på IMDB, så den er som sikkert det værd mens de 2 andre har 6.6 og 6.5, men nu er de jo liggende på Netflix, så why not? :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Lethal Weapon 2 er den bedste ud af de 4 som der er lavet.
"Diplomatic immunity!"
Jeg synes bedst om den første, men toeren er bestemt også glimrende. Ved treeren og fireren bliver de ret typiske fortsættelser: større, mere larmende og mere rutineprægede.
Der er dog stadig en del charme i de to sidste og når man er kommet igennem de fire LW-film, så husk at se/gense Maverick med Mel Gibson og James Garner. Der er en ganske fin meta-scene med reference til Lethal Weapon-serien.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
En lille heads-up, hvis man er til klassisk musik: Jeg har været med til at lave en lille, ny serie om klassisk musik fra det tyvende århundrede. Den starter i aften kl. 19 på DRK (lige om lidt).
Aftenens program er optaget i kældrene under det gamle Carlsberg og består af to meget forskellige, korte musikstykker. Det ene dramatisk og tragisk, det andet drømmende og smukt. Bjarke Mogensen, der fornyligt fik en pris af kronprinseparret, dukker op som solist.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#41501 Kruse 13 år siden
#41502 Batsy 13 år siden
2'eren har 7.1 på IMDB, så den er som sikkert det værd mens de 2 andre har 6.6 og 6.5, men nu er de jo liggende på Netflix, så why not? :p
#41503 Kruse 13 år siden
Meld endelig tilbage om du synes at de andre er noget værd, hvis du beslutter dig at få dem set.
#41504 The Insider 13 år siden
#41505 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41506 Zombi 13 år siden
#41507 Kiksmann 13 år siden
Var i Klovborg Bio igår, en fantastisk biograf syntes jeg. Vi planlægger en årlig tur dertil.
Så Prometheus og Hobbitten.
#41508 Tenebrae 13 år siden
"Diplomatic immunity!"
Jeg synes bedst om den første, men toeren er bestemt også glimrende. Ved treeren og fireren bliver de ret typiske fortsættelser: større, mere larmende og mere rutineprægede.
Der er dog stadig en del charme i de to sidste og når man er kommet igennem de fire LW-film, så husk at se/gense Maverick med Mel Gibson og James Garner. Der er en ganske fin meta-scene med reference til Lethal Weapon-serien.
#41509 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41510 Thomsen 13 år siden
Aftenens program er optaget i kældrene under det gamle Carlsberg og består af to meget forskellige, korte musikstykker. Det ene dramatisk og tragisk, det andet drømmende og smukt. Bjarke Mogensen, der fornyligt fik en pris af kronprinseparret, dukker op som solist.