Jeg sidder og slapper lidt af efter at have været oppe kl. 5, så jeg kunne komme ind og træne, før der bliver galskab på arbejdet - de holder julefrokost og jeg gider ikke at være med og holder en fridag i stedet. :p
Men nu har jeg da nået dét og fået vasket tøj, så skal jeg lige hygge mig med en kammerats kortfilm, før jeg skal have noget frokost.
tiany (41480) skrev:
Synes det er vildt at en af mine FB venner er kørt over Storebæltsbroen for første gang i dag (hun er altså i 50erne).
Hah, sandt at sige, er jeg faktisk ikke engang sikker på, at jeg har passeret den bro. :)
Stadig ingen pakker fra PostDK... kan se på T&T at den nu for anden gang er ankommet til Haderslev. Hvorfor deler de dem ikke bare ud? I dag skulle der faktisk komme endnu en pakke, så nu venter vi på 3 pakker.
#82 Jeg har ikke så meget forstand på postvæsenet, men kan der måske være en fejl i adressen, så dem kommer forkert sted hen? tænkte på postnummer f.eks.
Er det ikke dig der engang har arbejdet ved posten eller er det en anden jeg tænker på?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Stadig ingen pakker fra PostDK... kan se på T&T at den nu for anden gang er ankommet til Haderslev. Hvorfor deler de dem ikke bare ud? I dag skulle der faktisk komme endnu en pakke, så nu venter vi på 3 pakker.
De kan stadig nå det i dag - mener det er indtil kl. 21 pakkeposten kan komme forbi :)
Kisbye (41483) skrev:
#82 Jeg har ikke så meget forstand på postvæsenet, men kan der måske være en fejl i adressen, så dem kommer forkert sted hen? tænkte på postnummer f.eks.
Er det ikke dig der engang har arbejdet ved posten eller er det en anden jeg tænker på?
Mig :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg ser første afsnit af "Who The (Bleep) Did I Marry" på Netflix, hvilket også bliver sidste afsnit. Det kunne potentielt være ret interessant, altså at folk er gift med røvere, mordere og den slags, men først finder ud af det meget langt inde i ægteskabet, men det amerikanske format til den slags serier, går mig virkelig på nerverne.
Hvis de ikke gentog de samme informationer igen og igen og igen, ville et afsnit være 5 min. langt, i stedet for 20-25 min. langt.
#41481 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Men nu har jeg da nået dét og fået vasket tøj, så skal jeg lige hygge mig med en kammerats kortfilm, før jeg skal have noget frokost.
Hah, sandt at sige, er jeg faktisk ikke engang sikker på, at jeg har passeret den bro. :)
#41482 tiany 13 år siden
Hvorfor deler de dem ikke bare ud? I dag skulle der faktisk komme endnu en pakke, så nu venter vi på 3 pakker.
#41483 Kisbye 13 år siden
Jeg har ikke så meget forstand på postvæsenet, men kan der måske være en fejl i adressen, så dem kommer forkert sted hen? tænkte på postnummer f.eks.
#41484 Skeloboy 13 år siden
#41485 wimmie 13 år siden
De kan stadig nå det i dag - mener det er indtil kl. 21 pakkeposten kan komme forbi :)
Mig :D
#41486 tiany 13 år siden
#41487 tiany 13 år siden
Der er ikke felj i adressen...
#41488 Snaden 13 år siden
Se, det er da humor!
#41489 davenport 13 år siden
(Måske fordi min onkel hedder Carsten Nissen, og det klinger helt forkert!)
#41490 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Hvis de ikke gentog de samme informationer igen og igen og igen, ville et afsnit være 5 min. langt, i stedet for 20-25 min. langt.