Det havde åbenbart ligget lidt i kortene et stk. tid, men jeg har det stadigvæk svært ved og vænne mig til tanken om at en af mine gode venner hun nu er indlagt på Psykiatrisk, skete her sidste Fredag, jeg vidst godt hun havde haft en del depression, og at tingene ikke har været så godt på det sidste, hendes kæreste er en af mine gode venner, så vi har snakket lidt, men vi kan blot trøste os med hun er et sted, hvor hun forhåbentlig kan få noget hjælp, til og få det bedre, men rimelig hårdt op til Jul aligevel.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Da Breivik fik ophævet brevkontrollen, bestemte Ila-ledelsen sig for at advare landets børneværn, når mindreårige skriver til ham.
[...]
Ila fængsel beslaglægger breve, hvori der konkret opfordres til kriminelle handlinger eller etablering af netværk, der har til formål at gennemføre kriminalitet. Alle breve bliver læst, kontrolleret, og hvis det er nødvendigt også censureret.
Jeg synes ritzau modsiger sig selv, hvad angår brevkontrollen.
#41511 bhs 13 år siden
#41512 tiany 13 år siden
Ja, det var sgu velfortjent efter en flot spillet kamp.
#41513 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41514 HelmerJ 13 år siden
#41515 Wangsgaard 13 år siden
men hvilket format?
#41516 HelmerJ 13 år siden
Klovborg 3D
#41517 Highland Park 13 år siden
Ih hvor sødt...
Jeg synes ritzau modsiger sig selv, hvad angår brevkontrollen.
#41518 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41519 elwood 13 år siden
hehe aj hun er ganske god, jeg synes bare hendes video'er og numre på det sidste minder lidt for meget om hinanden, Shadows er nok min farvorit.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41520 tiany 13 år siden