Gravatar

#41511 bhs 13 år siden

Så fik Montenegro guld i håndbold efter en af de bedste kampe jeg har set længe. Fantastisk :)
Gravatar

#41512 tiany 13 år siden

bhs (41511) skrev:
Så fik Montenegro guld i håndbold efter en af de bedste kampe jeg har set længe. Fantastisk :)

Ja, det var sgu velfortjent efter en flot spillet kamp.
Valar morghulis
Gravatar

#41513 elwood 13 år siden

Det havde åbenbart ligget lidt i kortene et stk. tid, men jeg har det stadigvæk svært ved og vænne mig til tanken om at en af mine gode venner hun nu er indlagt på Psykiatrisk, skete her sidste Fredag, jeg vidst godt hun havde haft en del depression, og at tingene ikke har været så godt på det sidste, hendes kæreste er en af mine gode venner, så vi har snakket lidt, men vi kan blot trøste os med hun er et sted, hvor hun forhåbentlig kan få noget hjælp, til og få det bedre, men rimelig hårdt op til Jul aligevel.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41514 HelmerJ 13 år siden

Har lige bestilt billetter til Hobbitten.. Igen, denne gang dog i Klovborg.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#41515 Wangsgaard 13 år siden

HelmerJ (41514) skrev:
Har lige bestilt billetter til Hobbitten.. Igen, denne gang dog i Klovborg.

men hvilket format?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41516 HelmerJ 13 år siden

Første i Kolding var HFR 3D

Klovborg 3D

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#41517 Highland Park 13 år siden

"Børn sender breve til Breivik"

Ih hvor sødt...

http://politiken.dk/udland/ECE1846108/boern-sender-breve-til-breivik/ skrev:
Da Breivik fik ophævet brevkontrollen, bestemte Ila-ledelsen sig for at advare landets børneværn, når mindreårige skriver til ham.

[...]

Ila fængsel beslaglægger breve, hvori der konkret opfordres til kriminelle handlinger eller etablering af netværk, der har til formål at gennemføre kriminalitet. Alle breve bliver læst, kontrolleret, og hvis det er nødvendigt også censureret.

Jeg synes ritzau modsiger sig selv, hvad angår brevkontrollen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41518 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har lige spottet, at Lindsey Sterling kommer til Danmark og spiller, så det ska' jeg da ha'! :D
Gravatar

#41519 elwood 13 år siden

Dub step, slowmo og piruetter!

hehe aj hun er ganske god, jeg synes bare hendes video'er og numre på det sidste minder lidt for meget om hinanden, Shadows er nok min farvorit.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41520 tiany 13 år siden

Har fået tilbudt et års projektansættelse når min barsel er færdig... Hvor er det bare rart at der kom ro på jo situationen :)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: