Fik et halvt år gratis på HBO Nordic, da jeg købte min tablet, så nu har jeg lige signet op og taget en kigger rundt. Udvalget er ikke ligefrem prangende, men nu må vi se, hvordan det går det næste stykke tid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
tiany, stort tillykke med det! Fra facebook gætter jeg på det var netværk, der var vejen frem? Det er virkelig buzz-ordet i jobsøgningen, dejligt det giver gevinst.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så er der 20 minutter til næste runde af filmfilmfilm.dk billedquizzen.
Denne omgang har undertegnede som quizmaster, og med en signeret udgave af Brutal Incasso i førstepræmie. Naturligvis sponsoreret af gi-jones aka. filmens instruktør Jonas Kvist Jensen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
tiany, stort tillykke med det! Fra facebook gætter jeg på det var netværk, der var vejen frem? Det er virkelig buzz-ordet i jobsøgningen, dejligt det giver gevinst.
Netværk og en hulens masse lobby-arbejde af nogle søde kollegaer. Jeg skal tilbage til der hvor jeg var inden min graviditet, men denne gang bliver det ikke igennem et vikarbureau og jeg får en stlling som er tilpasset mine kompetencer, hvor jeg var overkvalificeret i den stilling jeg sad i før. Mine tidligere kollegaer har virkelig presset cheferne for at få mig ansat, så det er super dejligt.
Nå så går jorden sgu under i morgen. Jeg må hellere drikke mig helt i hegnet. Hvis jeg skal forlade den her planet før tid, så skal det dælme være i en ordentlig brandert!!!
Nå så går jorden sgu under i morgen. Jeg må hellere drikke mig helt i hegnet. Hvis jeg skal forlade den her planet før tid, så skal det dælme være i en ordentlig brandert!!!
#41521 Verbal 13 år siden
Fedt! Tillykke.
#41522 Batsy 13 år siden
http://insidemovies.ew.com/2012/12/19/hugh-jackman...
#41523 dyg 13 år siden
#41524 Thomsen 13 år siden
Godt at høre. Tillykke! :-)
#41525 lagoni 13 år siden
#41526 Steffan Rasmussen 13 år siden
Denne omgang har undertegnede som quizmaster, og med en signeret udgave af Brutal Incasso i førstepræmie. Naturligvis sponsoreret af gi-jones aka. filmens instruktør Jonas Kvist Jensen.
#41527 tiany 13 år siden
Netværk og en hulens masse lobby-arbejde af nogle søde kollegaer.
Jeg skal tilbage til der hvor jeg var inden min graviditet, men denne gang bliver det ikke igennem et vikarbureau og jeg får en stlling som er tilpasset mine kompetencer, hvor jeg var overkvalificeret i den stilling jeg sad i før.
Mine tidligere kollegaer har virkelig presset cheferne for at få mig ansat, så det er super dejligt.
#41528 wimmie 13 år siden
#41529 Zombi 13 år siden
Så'n det!
#41530 Snaden 13 år siden
Skååååååååål!