Og har set Neil Young også...har faktisk set stortset alt, hvad jeg synes er virkelig fedt:
Machine Head(x4) Sepultura Neil Young Nick Cave(x3) Leonard Cohen David Bowie(men den tæller ikke helt...) Rage Against The Machine Iron Maiden(x4) Roger Waters med Dark Side of the Moon(x2) og The Wall Type O Negative Opeth(x3) Björk Black Sabbath Deep Purple Jethro Tull
Og meget, meget andet...min koncertliste er på langt over 100 stk...de fleste er festivalkoncerter dog...
Jeg kravlede ud af sengen for en lille halv times tid siden. Om lidt vil jeg hoppe på et tog til arbejde, snuppe dagens træning og gå tidligt på juleferie, sikkert lige efter frokost.
Jeg var ellers helt overbevist om at løbet var kørt hvad angik jobbet. Jeg havde givet dem en deadline der hed i dag og de ringede i går klokken 15.30 :O
Men så slipper jeg da for at skulle begive mig på jobjagt lige foreløbig og får noget solidt at skrive på CVet.
Great. Min 14-CD boks med al musikken fra den gamle Star Trek-serie er blevet taget i tolden. Den koster 250 dollars, så det bliver med garanti en dyr fornøjelse. De har dog sendt mig et brev, hvor de beder mig om at sende oplysninger om pris og indhold, da det ikke følger med pakken... uha, måske CD'en alligevel kun har kostet 25 dollars?! Muhahaahah! Ej, de lugter nok hurtigt lunten. Må nok hellere bare være ærlig :-/
#41531 Skeloboy 13 år siden
Men det var en exceptionel oplevelse da han var i Odense i 2010.
#41532 Snaden 13 år siden
Jeg vil glædeligt betale 800kr for at se ham...
#41533 Skeloboy 13 år siden
Og har set Neil Young også...har faktisk set stortset alt, hvad jeg synes er virkelig fedt:
Machine Head(x4)
Sepultura
Neil Young
Nick Cave(x3)
Leonard Cohen
David Bowie(men den tæller ikke helt...)
Rage Against The Machine
Iron Maiden(x4)
Roger Waters med Dark Side of the Moon(x2) og The Wall
Type O Negative
Opeth(x3)
Björk
Black Sabbath
Deep Purple
Jethro Tull
Og meget, meget andet...min koncertliste er på langt over 100 stk...de fleste er festivalkoncerter dog...
#41534 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41535 Thomsen 13 år siden
#41536 Kiksmann 13 år siden
Tillykke :) Dejligt at hører :)
#41537 davenport 13 år siden
#41538 The Insider 13 år siden
#41539 tiany 13 år siden
Jeg var ellers helt overbevist om at løbet var kørt hvad angik jobbet. Jeg havde givet dem en deadline der hed i dag og de ringede i går klokken 15.30 :O
Men så slipper jeg da for at skulle begive mig på jobjagt lige foreløbig og får noget solidt at skrive på CVet.
#41540 The Insider 13 år siden