Gravatar

#41611 HonoDelLoce 13 år siden

Snaden (41609) skrev:
Puuha, jeg har det helt omvendt. Har ædt og ædt de sidste par dage...Får næsten kvalme bare ved tanken...Men måske snapsen også spiller ind. hæhæ

Jeg siger skam heller ikke, at jeg har lyst til det ! :D Blot at kroppen åbenbart allerede har opbygget en trang til det :D

Det skal blive godt med en ordentlig tur på motionscyklen i aften. Hvis jeg nogensinde overlever ni timer på arbejde :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41612 Zombi 13 år siden

Hvor kan drømme egentlig være lede til tider. Jeg havde en fantastisk drøm for et par dage siden og den føltes meget ægte i øjeblikket, men ak nej, så snart jeg vågnede op var det slut.

Det er i det hele taget nogle mærkelige drømme jeg har haft på det sidste. Det er mere en ting mellem et mareridt og en drøm. Det er en utryg stemning i dem, men pludselig er der de her øjeblikke af total tryghed og lykke. I nat havde jeg dog endnu en mærkelig drøm og fik derfor ikke sovet alt for godt.

In other news: Jeg er personligt glad for at julen er ovre. Nu kan man endelig slappe lidt af igen.
Gravatar

#41613 Snaden 13 år siden

HonoDelLoce (41611) skrev:
Det skal blive godt med en ordentlig tur på motionscyklen i aften. Hvis jeg nogensinde overlever ni timer på arbejde :D

Hah! Er det ikke det, som man kalder 'wishful thinking'? ;o)
Gravatar

#41614 HonoDelLoce 13 år siden

Snaden (41613) skrev:
Hah! Er det ikke det, som man kalder 'wishful thinking'? ;o)

Det med cyklen eller arbejdet ? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41615 HonoDelLoce 13 år siden

Zombi (41612) skrev:
Hvor kan drømme egentlig være lede til tider. Jeg havde en fantastisk drøm for et par dage siden og den føltes meget ægte i øjeblikket, men ak nej, så snart jeg vågnede op var det slut.

Det er i det hele taget nogle mærkelige drømme jeg har haft på det sidste. Det er mere en ting mellem et mareridt og en drøm. Det er en utryg stemning i dem, men pludselig er der de her øjeblikke af total tryghed og lykke. I nat havde jeg dog endnu en mærkelig drøm og fik derfor ikke sovet alt for godt.

In other news: Jeg er personligt glad for at julen er ovre. Nu kan man endelig slappe lidt af igen.

Jeg ved ikke, om det er sådan en ammestuehistorie, men jeg har engang hørt noget om, at man har lettere ved mareridt og surrealistiske drømme, hvis man overspiser. Måske dine drømme for tiden er et udtryk for lidt for store portioner ved julebordene ? :P
Gravatar

#41616 Kiksmann 13 år siden

Nyder min bonus gave influinza :p
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#41617 Zombi 13 år siden

HonoDelLoce (41615) skrev:
Zombi (41612) skrev:

Jeg ved ikke, om det er sådan en ammestuehistorie, men jeg har engang hørt noget om, at man har lettere ved mareridt og surrealistiske drømme, hvis man overspiser. Måske dine drømme for tiden er et udtryk for lidt for store portioner ved julebordene ? :P

Ha det håber jeg da.
Gravatar

#41618 Snaden 13 år siden

HonoDelLoce (41614) skrev:
Det med cyklen eller arbejdet ? :P

Jeg ved ikke om jeg ligefrem vil betegne arbejde som wishful thinking... ;o)
Gravatar

#41619 HonoDelLoce 13 år siden

Snaden (41618) skrev:
Jeg ved ikke om jeg ligefrem vil betegne arbejde som wishful thinking... ;o)

Nej, men det kunne det jo godt være at overleve arbejde ;)

Under alle omstændigheder skal jeg nok komme på motionscyklen. Hvor lang en tur det så bliver til må tiden jo vise ! :P
Gravatar

#41620 davenport 13 år siden

Følger en spændende situation herhjemme: En Obersten kender er i Thailand, og hele familien er indlagt med Dengu feber. Det lyder meget alvorligt, hun aborterede spontant, og begge børn ligger med slanger osv. Nogen der ved noget om det Thailandske hospitalsystem? Hun skal nemlig under kniven i narkose, og er selvsagt meget nervøs..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: