Følger en spændende situation herhjemme: En Obersten kender er i Thailand, og hele familien er indlagt med Dengu feber. Det lyder meget alvorligt, hun aborterede spontant, og begge børn ligger med slanger osv. Nogen der ved noget om det Thailandske hospitalsystem? Hun skal nemlig under kniven i narkose, og er selvsagt meget nervøs..
[Rant] Små børn burde forbydes i biografer! (definition af små børn: Alle børn/voksne der ikke er modne nok til at holde deres kæft igennem en film) Og idioter skal ikke bruge fem minutter på at åbne en pose fucking slik! Riv den op, så det larmer i 2½ sekund fremfor at forsøg at gøre det lydløs, så det kommer til at tage flere minutter.
UPS stinker, hvorfor leverer de altid, når man ikke er hjemme? (Ja, jeg har godt set youtube videoen) Har bestilt en ny tandbørste ved Amazon, og selvom jeg valgte den gratis fragt-mulighed, så er den blevet sendt med UPS. I dag har vi ikke været hjemme før kl. 15, og det samme gælder nok i morgen. Så nu skal vi vente helt til næste uge med at få den :( [/Rant]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er kommet hjem fra seks dage i det sønderjyske. Rart med masser af god mad og drikke og hygge og spil med familien. Men nu trænger jeg også bare til at være hjemme og slappe af. Kæresten er på Sydsjælland for at besøge sin far, så i aften står den på takeaway og sæson 2 af Sons of Anarchy på Netflix.
I morgen skal der skrives opgave. Jeg skal aflevere den 3. og den 4., så selvom jeg er godt igang, så ligger der en del arbejde de næste tre dage.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har ikke haft "jule ferie", da jeg læser op til eksamen. Venter mig 6 eksamener i Januar måned. Overvejer stærkt at melde afbud på nytårsfesten, da jeg i skrivende stund vurderer, at jeg ikke ville kunne helt styre mig selv. Den første eksamen er allerede dagen efter nytårsdag, så det er nok meget fornuftigt (også den sværeste!, - hurra for planlægning!!!)
#41621 Snaden 13 år siden
Godt ord igen.
Men jeg håber da at du klarer begge ting. :)
#41622 Snaden 13 år siden
http://www.bt.dk/danmark/enlig-mor-til-fire-paa-ko...
#41623 tiany 13 år siden
Ved ingenting, men det lyder da rimelig vildt.
#41624 wimmie 13 år siden
Jep, jeg er nemlig SÅ rig... :/
#41625 davenport 13 år siden
#41626 dyg 13 år siden
Små børn burde forbydes i biografer! (definition af små børn: Alle børn/voksne der ikke er modne nok til at holde deres kæft igennem en film) Og idioter skal ikke bruge fem minutter på at åbne en pose fucking slik! Riv den op, så det larmer i 2½ sekund fremfor at forsøg at gøre det lydløs, så det kommer til at tage flere minutter.
UPS stinker, hvorfor leverer de altid, når man ikke er hjemme? (Ja, jeg har godt set youtube videoen) Har bestilt en ny tandbørste ved Amazon, og selvom jeg valgte den gratis fragt-mulighed, så er den blevet sendt med UPS. I dag har vi ikke været hjemme før kl. 15, og det samme gælder nok i morgen. Så nu skal vi vente helt til næste uge med at få den :(
[/Rant]
#41627 davenport 13 år siden
#41628 dyg 13 år siden
#41629 Thomsen 13 år siden
I morgen skal der skrives opgave. Jeg skal aflevere den 3. og den 4., så selvom jeg er godt igang, så ligger der en del arbejde de næste tre dage.
#41630 bhs 13 år siden