Efter i laaang tid at have forskellige lån i banken, ser det nu ud til, at jeg kommer af med det hele :)
Den lille kassekredit på 5000 kr er lige blevet betalt ud, og min far ville gerne låne mig 32000 til det sidste banklån. Hvilket er utrolig fedt, for lige nu betaler 675 kr/måned, og 1200 kr i renter hver kvartal...hvilket giver 8 års tilbagebetaling, men til far bliver det 500 kr. hver måned i 5 år i stedet...det er fandeme fedt!!!
Så mangler jeg bare 200.000+ til studielån, meeen holder mig bare til tilbagebetalingsplanen, så den er betalt i 2024...
Og ja, så ved jeg godt, at der sidder noget med huslån og billån osv. og tænker: det er jo peanuts! Jojo, svarer jeg så...men så har I også hus og bil, jeg har ingenting ;)
Ah! Fik lige 8K ekstra ind som honorar for den periode, jeg kørte biksen for cheferne. Har selvfølgelig opdateret min forskudsopgørelse med det samme og måtte også lige oprette en ekstra konto, så skattepengene bliver sat til side med det samme. Men det luner nu alligevel her efter julen.
Jeg overvejer lidt, om man skulle bestille et par film for at fejre det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#41631 davenport 13 år siden
#41632 HonoDelLoce 13 år siden
Reminds me ! Jeg skal have afkalket både el-keddel, quick&hot og dolce gusto.....
Der kommer til at stinke så forfærdeligt i hele underetagen :D
#41633 Wangsgaard 13 år siden
#41634 Skeloboy 13 år siden
Den lille kassekredit på 5000 kr er lige blevet betalt ud, og min far ville gerne låne mig 32000 til det sidste banklån. Hvilket er utrolig fedt, for lige nu betaler 675 kr/måned, og 1200 kr i renter hver kvartal...hvilket giver 8 års tilbagebetaling, men til far bliver det 500 kr. hver måned i 5 år i stedet...det er fandeme fedt!!!
Så mangler jeg bare 200.000+ til studielån, meeen holder mig bare til tilbagebetalingsplanen, så den er betalt i 2024...
Og ja, så ved jeg godt, at der sidder noget med huslån og billån osv. og tænker: det er jo peanuts! Jojo, svarer jeg så...men så har I også hus og bil, jeg har ingenting ;)
#41635 bhs 13 år siden
#41636 Skeloboy 13 år siden
#41637 Thomsen 13 år siden
Jeg overvejer lidt, om man skulle bestille et par film for at fejre det.
#41638 DarkLight 13 år siden
Er det forskellige satser alt efter hvad man skylder? Mener min bare var 1200 hver anden måned?
#41639 Skeloboy 13 år siden
#41640 misuma 13 år siden
Dead Man Down:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=98...
Der er ikke meget dansk over den...