Gravatar

#41641 tiany 13 år siden

Gider bare slet slet ikke nytår i år - men endnu en gang har jeg måtte give mig, så nu skal vi ud til svigermekanikken i morgen og overnatte :(

Det er så røv træls for at sige det mildt.
Valar morghulis
Gravatar

#41642 misuma 13 år siden

Føler med dig T.

Nytårsaften kan jeg bedst lide at være hjemme, men kæresten synes vi sku' holde med hendes veninde. Vi bor på samme vej og hun er flink/sød nok, men jeg bliver så skide asocial på de mest upassende tidspunkter :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#41643 bhs 13 år siden

Har længe været i tvivl omkring nytår grundet eksamen i det nye år. Har dog valgt at komme, da jeg ville skuffe alt for mange mennesker hvis jeg ikke mødte op.

Som om jeg ville læse nytårsaften... :-)
Gravatar

#41644 The Insider 13 år siden

Min iMac valgte lige det bedst tænkelige tidspunkt at bryde helt sammen. Mens alle butikker i landet er lukket adskillige dage. Fandt frem til en "computerambulance" via Facebook, og det kostede så lige 3000 kroner at få den fixet i dag. Herligt. Hvis I andre har en iMac, der er købt mellem 2009 og 2011, så se at få skiftet disken prompte. Det er gratis indtil april vistnok, og ellers oplever i formentlig det samme sammenbrud som jeg.
War. War never changes.
Gravatar

#41645 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

#41644 -

Jeg overvejede faktisk at tilbyde en hånd, men så fandt jeg en video over hvordan man gør det og droppede det igen. :p

Det så noget besværligt ud.
Gravatar

#41646 The Insider 13 år siden

Yeah, har hørt, at det kræver sugekopper mm. :-/ Det mest irriterende er, at jeg også skal geninstallere en hulens masse software. Jeg ser især ikke frem til at skulle geninstallere de mange halvdyre programmer, jeg har købt en licens til. Det skal nok blive besværligt :-/
War. War never changes.
Gravatar

#41647 bhs 13 år siden

Forstår jeg det ret, at du gav 3000,- for at skifte en disk?
Gravatar

#41648 The Insider 13 år siden

#41647, 3000 for at fjerne den defekte, indsætte en ny (hvor betalingen for dén også indgår i de 3000) og installere nyt styresystem mm. Det er helt klart overpris, men jeg har desværre nada valg. Jeg kan slet, slet, SLET ikke undvære den p.t.
War. War never changes.
Gravatar

#41649 bhs 13 år siden

For satan. Næste gang så PM mig. En studerende som mig skal nok gøre det for en noget lavere pris :-)
Gravatar

#41650 Wangsgaard 13 år siden

Men problemet var vel også at få en ny harddisk? Få Apple til at betale skidtet !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: