Gravatar

#41651 The Insider 13 år siden

#41649, havde du også en ny harddisk liggende og kunne gøre det i dag? I så fald er det en smule bittert, ja :-)

#41650, faktisk har Apple sendt en mail om, at de gratis vil udskifte harddisken indtil april næste år. Måske dumt at udskyde det, men jeg havde alligevel forestillet mig, at Apple havde lavet en så god maskine, at den ville kunne håndtere lidt tid endnu. Ville have gjort det efter den stressende januar-periode. Åh ja.
War. War never changes.
Gravatar

#41652 Skeloboy 13 år siden

Skriver altid i Hvad Modtog Du-tråden, når jeg bestiller...så derfor er der her nok en gentagelse :)

Men har lige gjort op, hvad jeg har på vej, og tror aldrig, jeg har haft så meget på vej på samme tid:

Burmese Harp, The
Dil Chahta Hai
Hachiko
Holy Motors
Killer of Sheep
Make Way For Tomorrow
Martha Marca May Marlene
Remember the Titans
Shame
Take Shelter
Wuthering Heights 1939
Wuthering Heights 2011

Miniserien John Adams
The Wire Complete Collection
Buffy The Vampire Slayer Complete Collection
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#41653 elwood 13 år siden

Har skrevet om serien før for lang tid siden

Har lige læst Gotham Central Half a lie, damm en god comic! historien var intressant og udviklingen med karakterene var spændende, og så har den bare en slutscene om man vil der slår ganske hårdt, på det begreb med at ikke alle folk vil acceptere en som man er.

Gotham Central er er en gruppe comics der omhandler Gotham City Police department, og deres daglige arbejde, Batman kigger forbi en gang i mellem, men det er ikke ham der er hovedfokus der er personerne i politiet.

Jim Gordon omtales også en gang i mellem, men det han som sagt primært om politiet, og jeg synes det er en intressant vinkle og se tingene fra deres side af, der er både dem som er rigtig glade for Batmans hjælp, og andre som afskyer ham fordi han tager arbejdet fra dem.

Half a lie er blot en af de mange historie i serien, serien kan varmt anbefales hvis man er til Batman universet, men gerne vil prøve noget lidt andet end blot og følge The Dark Knight, og hans bedrifter.

Er også gået i gang med The Walking Dead og comic'en virker også ganske intressant den har nogle pænt grumme scener, så den hygger jeg mig også med.

Alt sammen læst på ipad, som fungere fortrinlig til det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41654 Muldgraver 13 år siden

Jeg fik læst nogle af Gotham Central på et tidspunkt, og synes de var ganske gode, så også en anbefaling herfra :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#41655 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg har længe haft lyst til at få læst nogle flere tegneserier. Især Batman (de mere "mørke" af historierne) kunne jeg rigtigt godt tænke mig at læse.

Men tegneserie-verden er dælendytme godt nok en jungle for de (indtil videre) uindviede, og hele idéen med, at nogle tegneserier forudsætter, at man har læst andre osv... Det kan jeg slet slet ikke finde ud af :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41656 elwood 13 år siden

Hvis det er de mørkere, så ja kan godt være du har læst dem, men mørke så skal vi over i f.eks. The Joker.

The Killing Joke, Jim Gordon har en mildst sagt dårlig dag

The man who laughs Igen The Joker er på en killing spree af de grumme

Fantastiske historie, og ligeså fantastiske/grufulde illustrationer.

Der er self. også Frank Millers Year one, jeg er sikker på de mere hardcore comicbook reader kan komme med en del anbefalinger.
Gravatar

#41657 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg har absolut intet Batman læst (jo, da jeg var lille kid, men husker intet :D )

Jeg har læst de første issues af The Walking Dead, da de var gratis i en periode (igennem en app på iPad)..

The Killing Joke og The Man Who Laughs, er det historier, hvor der er vigtige baggrundshistorier, som man helst skal have læst først ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41658 elwood 13 år siden

Nope du får det hele serveret så at sige, så dem kan man springe ind i, jo du skal nok vide hvem Batman er 8-)

Det er selvstændige historier, jeg har dem alle ståenden i hardback udgaver på min hylde.
Gravatar

#41659 Muldgraver 13 år siden

HonoDelLoce (41655) skrev:
Jeg har længe haft lyst til at få læst nogle flere tegneserier. Især Batman (de mere "mørke" af historierne) kunne jeg rigtigt godt tænke mig at læse.

Men tegneserie-verden er dælendytme godt nok en jungle for de (indtil videre) uindviede, og hele idéen med, at nogle tegneserier forudsætter, at man har læst andre osv... Det kan jeg slet slet ikke finde ud af :D

Sørg for at få læst Batman - Nöel af Lee Bermejo. Den kan lånes på biblioteket.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#41660 Kiksmann 13 år siden

elwood (41656) skrev:
Hvis det er de mørkere, så ja kan godt være du har læst dem, men mørke så skal vi over i f.eks. The Joker.
The Killing Joke, Jim Gordon har en mildst sagt dårlig dag
The man who laughs Igen The Joker er på en killing spree af de grumme
Fantastiske historie, og ligeså fantastiske/grufulde illustrationer.
Der er self. også Frank Millers Year one, jeg er sikker på de mere hardcore comicbook reader kan komme med en del anbefalinger.

Dem som Elwood lige nævner, dertil også Year 2 - Year of the reaper + A death in the family
+ Blind justice. Og husk også Millers Return of the dark knight.

Men hvis du vil i gang på en lidt mere blid måde og blot ha en god historie, så vil jeg anbefale The long halloween den er klart anbefales værdig. Efterfølgeneren er ikke på samme højde, The dark victory, men kan da læses.

Og et godt nytår til jer alle, vi ses næste år.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: