Gravatar

#41701 Skeloboy 13 år siden

Neranders (41700) skrev:
I året eller per måned?

Så min egen fejl, og har derefter redigeret det hele væk ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#41702 Neranders 13 år siden

Og lige som man forsøger at være behjælpelig! :P Men god BD-jagt. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#41703 davenport 13 år siden

Har opdaget fugt i væggen bag vores seng. Sengen er ødelagt, og jeg ringede så til forsikringen. Det var der ikke noget der dækkede. Jeg synes aldrig forsikring dækker noget som helst? Jeg har forsikret mig for mange tusinde kroner gennem tiden, og blev kun hjulpet ved et indbrud.
Så nu oveni alt andet, skal man igen til at bøvle med fugt. Så vi sover på et af børneværelserne på gulvet ind til videre. For helvede.
Jeg gider snart ikke mere og giver op. Alt går i mod denne familie konstant, det er ikke til at blive ved.. :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41704 The Insider 13 år siden

#41695, lyder dæleme nice, Michael! Lad os håbe, at jeg når ud forbi dig, før Batsys teori er modbevist!
War. War never changes.
Gravatar

#41705 tiany 13 år siden

davenport (41703) skrev:
Har opdaget fugt i væggen bag vores seng. Sengen er ødelagt, og jeg ringede så til forsikringen. Det var der ikke noget der dækkede. Jeg synes aldrig forsikring dækker noget som helst? Jeg har forsikret mig for mange tusinde kroner gennem tiden, og blev kun hjulpet ved et indbrud.
Så nu oveni alt andet, skal man igen til at bøvle med fugt. Så vi sover på et af børneværelserne på gulvet ind til videre. For helvede.
Jeg gider snart ikke mere og giver op. Alt går i mod denne familie konstant, det er ikke til at blive ved.. :/

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige andet end: Don't give up :)
Valar morghulis
Gravatar

#41706 PredatorX 13 år siden

Batsy (41688) skrev:
Er jeg den eneste der synes Mick Øgehendal er en overvurderet dansk komiker?

Man fristes til at spørge: hvilken dansk komiker er IKKE overvurderet?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#41707 Verbal 13 år siden

davenport (41703) skrev:

Er huset ikke lejet? Hvad siger udlejeren til fugtskaden? Det er ikke sikkert at han vil betale for det, men han må jo også have huset mere eller mindre forsikret, og hvis hans forsikring dækker fugtskaderne, så kunne det være, at han ville gå med til det, hvis hans forsikring dækker, men I betaler selvrisikoen. Men det er alt sammen bare løse tanker....
And like that... he's gone.
Gravatar

#41708 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (41697) skrev:
Det bliver dyrt i sidste ende, hvis jeg skal lave spor fra hans dør til min dør :/ og en lang gåtur.

Tror med det samme han læste den sætning, så har du tabt hans interesse!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#41709 Batsy 13 år siden

PredatorX (41706) skrev:
Man fristes til at spørge: hvilken dansk komiker er IKKE overvurderet?

Ehhhhhhh, bøøøh øhmmm Amin Jensen?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#41710 MOVIE1000 13 år siden

Batsy (41709) skrev:
Ehhhhhhh, bøøøh øhmmm Amin Jensen?

Er han komiker? Jeg troede han var en trold.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: