Gravatar

#41711 Steffan Rasmussen 13 år siden

PredatorX (41706) skrev:
Man fristes til at spørge: hvilken dansk komiker er IKKE overvurderet?

Johan? Man forventer nemlig de absolut dårligste jokes fra ham, så når han endelig fortæller en god ...
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#41712 Batsy 13 år siden

Steffan Rasmussen (41711) skrev:
Johan? Man forventer nemlig de absolut dårligste jokes fra ham, så når han endelig fortæller en god ...

Niiiiiiiiiice, wait what!?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#41713 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (41710) skrev:
Er han komiker? Jeg troede han var en trold.

Haha!, var også sarkastisk men han har da været i stand up, så vidt jeg husker. Han er bare end af dem de fleste ikke tænker som komiker, hvilket han er i nogle principper og han er en sej trold!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#41714 misuma 13 år siden

Skeloboy (41677) skrev:
Hmm...

Skal man blande sine BD sammen med sine DVD'er eller have dem seperat? Indtil videre har jeg kun 4 BD'er dog...

Egentlig har jeg delt dem op. Det begynder dog at genere mit øje, at HP-filmene ikke står samlet, heller ikke Fritt Vilt-trilogien og en masse andet...

Jeg er sikker på min uorden, er et tegn på en kommende depression! Eller ikke...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#41715 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har haft mine film samlet i evigheder, fordi det blev besværligt at finde plads til dem. Det var så i dagene med HD DVD, hvor jeg havde tre forskellige formater, HD DVD, BD og DVD, hvilket også gjorde det lidt svært at finde en bestemt titel, når de stod hver sit sted.

Jeg har godt nok reduceret min samling fra over 1200 titler ned til lidt over 700 titler, men de står stadig samlet, fordi enkelte serier er fordelt mellem de to formater og det eneste problem det giver er at støve dem af. :p
Gravatar

#41716 Skeloboy 13 år siden

Neranders (41702) skrev:
Og lige som man forsøger at være behjælpelig! :P Men god BD-jagt. :)

Det blev en Sony BDP-S390...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#41717 Wangsgaard 13 år siden

Mine film står som følgende:

A-Å, bluray, Kubrick film, Tim burton, Hitchcock, Cohen, Serier
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41718 Skeloboy 13 år siden

Meeen...hvordan finder jeg en hack til DVD-delen?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#41719 PredatorX 13 år siden

Steffan Rasmussen (41711) skrev:

Hans fladpandede humor kan nu godt få mig til at grine hehe :D

Batsy (41709) skrev:
Ehhhhhhh, bøøøh øhmmm Amin Jensen?

Han er nok den mest overvurderede af dem alle! Sammen med hende der Uduelige Linda P. Tilsammen ejer de ikke 1 gr komisk talent.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#41720 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Skeloboy (41718) skrev:
Meeen...hvordan finder jeg en hack til DVD-delen?

Prøv at se om den understøtter det allerede. En af mine kollegaer købte en Sony BD-afspiller, hvor det var slået til fra fabrikken.

Skriv ny kommentar: