Den sidste BD afspiller jeg havde var en sony BDP-S360, den var ok, men var rimelig træt af den til sidst, den var langsom til at loade, den larmede og hvis jeg kom til at trykke på 2 bestemte knapper lige efter hinanden gi kdne i sort, og skulle stå i 24 timer før den kunne bruges igen. Men den afspilelde fint nok. Må nok indrømme at jeg mere glad for m,in nye BD afspiller fra LG.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Den larmer også lidt her, men det kan ikke høres, hvis man skruer lidt op :)
Og kan streame musik fra computeren med wifi, det er sgu vigtigt! For næste punkt bliver at købe nogle ordentlige højtalere. Men det bliver måske bare en Bose Solo. Så sparer vi lidt penge til anlæg også :)
Og jaja, det er ikke det helt optimale med lyd osv, men det er billigt.
Kan dog stadig ikke finde en kode til at unlocke :)
Jeg skal ud og se volleyball om lidt. En af mine veninder spiller det og har tilfældigvis udekamp mod Taastrup, i en hal der ligger 3-4 min. fra mig, så kan jeg jo ligeså godt lette måsen og gå ned og heppe.
#41721 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
#41722 Skeloboy 13 år siden
Det gør den desværre ikke.
Elmutanten-drengen sagde, at man godt kunne unlocke den, men kan ikke finde det på nettet :)
Det var den med de bedste anmeldelser, som Elgiganten havde.
Planen er, at den med tiden også skal bruges som anlæg, hvor jeg spiller fra computeren.
#41723 MOVIE1000 13 år siden
Den sidste BD afspiller jeg havde var en sony BDP-S360, den var ok, men var rimelig træt af den til sidst, den var langsom til at loade, den larmede og hvis jeg kom til at trykke på 2 bestemte knapper lige efter hinanden gi kdne i sort, og skulle stå i 24 timer før den kunne bruges igen. Men den afspilelde fint nok. Må nok indrømme at jeg mere glad for m,in nye BD afspiller fra LG.
#41724 Skeloboy 13 år siden
Og kan streame musik fra computeren med wifi, det er sgu vigtigt! For næste punkt bliver at købe nogle ordentlige højtalere. Men det bliver måske bare en Bose Solo. Så sparer vi lidt penge til anlæg også :)
Og jaja, det er ikke det helt optimale med lyd osv, men det er billigt.
Kan dog stadig ikke finde en kode til at unlocke :)
#41725 MOVIE1000 13 år siden
#41726 Thomsen 13 år siden
#41727 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jeg skal ud og se volleyball om lidt. En af mine veninder spiller det og har tilfældigvis udekamp mod Taastrup, i en hal der ligger 3-4 min. fra mig, så kan jeg jo ligeså godt lette måsen og gå ned og heppe.
#41728 Thomsen 13 år siden
#41729 Batsy 13 år siden
Haha, well han har dog lavet nogle mindeværdige stemmer som Shrek, Tantor og Stitch!
#41730 Ericmase 13 år siden