Gjorde Mike myres ikke også det? Altså jeg voksede op med den danske, så måske også bare Nostalgi, synes nu den danske Æsel er et bullseye, selvom Eddie ikke kan slås.
Det er nostalgi... DK stemmerne er ikke gode, men jeg kan f.eks. Ikke se the lion king med original tale fordi jeg vokset op med de danske.
Det er nostalgi... DK stemmerne er ikke gode, men jeg kan f.eks. Ikke se the lion king med original tale fordi jeg vokset op med de danske.
Jeg vil nu gerne forsvare mange af de ældre disneyfilms danske lydspor. Jeg kan ikke se udover nostalgien måske, men jeg synes også der er meget reelt talent, indføling og så er det ofte nogle rigtig dygtige sangere der er med på de danske lydspor.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Synes også Kong fu panda lydsporet på dansk er dårligt, og så den danske først før den engelske. i Lion king voksede jeg så heldigvis op med den engelske, som er den bedste! :) Synes nu Sherks danske lydspor er meget godt der har været meget være danske lydspor.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Er i gang med at lære at drikke kaffe, hvilket går stille og roligt fremad. I onsdags fik vi en Nespresso maskine, så hver dag har jeg drukket 1-2 kopper for at vænne mig til smagen og bitterheden. Det er stadigvæk næsten udelukkende latte eller cappuccino, tilsat sukker, som jeg drikker, men jeg er fortrøstningsfuld!
Jeg skal nok lære at drikke det sorte stads inden sommeren kommer!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har lige overstået dagens første kop kaff', efter at have været nede og nappe morgentræningen.
I sidste uge havde jeg store problemer med mit dårlige knæ og jeg måtte lade knæet få fred i nogle dage, hvilket kroppen slet ikke var indstillet på, så det var rart at svede lidt igen, selvom jeg tog det stille og roligt. :)
Det kan sgu oss' ses på vægten, da jeg er tæt på at have smidt 30 kilo, siden jeg gik i gang i slutningen af juni måned.
Jeg har lige overstået dagens første kop kaff', efter at have været nede og nappe morgentræningen.
I sidste uge havde jeg store problemer med mit dårlige knæ og jeg måtte lade knæet få fred i nogle dage, hvilket kroppen slet ikke var indstillet på, så det var rart at svede lidt igen, selvom jeg tog det stille og roligt. :)
Det kan sgu oss' ses på vægten, da jeg er tæt på at have smidt 30 kilo, siden jeg gik i gang i slutningen af juni måned.
@utyske, du skrev tidligere du havde et lille denon anlæg med højtalere du overvejede at sælge, hvis det stadigt forholder sig sådan kan du så ikke smide lidt model numre og pris, så kan jeg være interesseret
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#41761 tiany 13 år siden
#41762 Collateral 13 år siden
Et forsinket tillykke, godt du havde en god dag.
#41763 Collateral 13 år siden
Jeg vil nu gerne forsvare mange af de ældre disneyfilms danske lydspor. Jeg kan ikke se udover nostalgien måske, men jeg synes også der er meget reelt talent, indføling og så er det ofte nogle rigtig dygtige sangere der er med på de danske lydspor.
#41764 Batsy 13 år siden
Synes også Kong fu panda lydsporet på dansk er dårligt, og så den danske først før den engelske. i Lion king voksede jeg så heldigvis op med den engelske, som er den bedste! :) Synes nu Sherks danske lydspor er meget godt der har været meget være danske lydspor.
#41765 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41766 dyg 13 år siden
Jeg skal nok lære at drikke det sorte stads inden sommeren kommer!
#41767 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41768 Wangsgaard 13 år siden
wow stort tillykke :)
#41769 HelmerJ 13 år siden
@utyske, du skrev tidligere du havde et lille denon anlæg med højtalere du overvejede at sælge, hvis det stadigt forholder sig sådan kan du så ikke smide lidt model numre og pris, så kan jeg være interesseret
#41770 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
http://www.dba.dk/minianlaeg-denon-rcd-m38-m/id-88...
Jeg har dog ikke rigtigt mulige for at sende det, skal det siges.