Jeg har ingen direkte erfaringer med dem, men har kun hørt det er en gode ting.
Har hørt fra et par stykker at de lever meget højt på "OP TIL" hastighed
---sakset fra deres hjemmeside---
Denne forbindelse kan blive påvirker af:
Dit computerudstyr og programmer du har installeret kan påvirke din bredbåndshastighed. Hvis du f.eks har en installeret et trådløst netværk, har flere computere der deler bredbåndsforbindelsen,vil dette påvirke hastigheden.
Regnvejr kan medføre fugt i kobberkablerne og have indflydelse på din hastighed.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Hvis en havmåge ryger gennem motoren på en Boeing-737, så nødlanding bliver uundgåeligt og flyet grundet lav højde, er årsag til et terrassebord i teaktræ, via turbolens væltes, rammer foden på en forbipasserende landstryger, som herefter skriger kammertonen ved -4dB, kan svingninger fra kalciumsvage knogler forplantet til fundamentet medføre at egen frekvensen i den underliggende kobber påvirkes så hastigheden midlertidigt nedsættes.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Så fik jeg afsluttet den sidste mundtlige eksamen i dette semester med et 4-tal, hvilket jeg er ganske fint tilfreds med. Så mangler der kun en ca. 15 siders skriftlig opgave til d. 31. januar, hvor jeg dog endnu ikke aner hvad jeg skal skrive om :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#41891 knipsknips 13 år siden
Præcis! Judge, jury, executioner. Eller noget :P
#41892 davenport 13 år siden
Held & Lykke :)
#41893 knipsknips 13 år siden
Haha, tak!
Nu er det mere fornuftigt, at bruge sin sunde fornuft ;)
#41894 Snaden 13 år siden
#41895 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41896 HelmerJ 13 år siden
Har hørt fra et par stykker at de lever meget højt på "OP TIL" hastighed
---sakset fra deres hjemmeside---
Denne forbindelse kan blive påvirker af:
Dit computerudstyr og programmer du har installeret kan påvirke din bredbåndshastighed. Hvis du f.eks har en installeret et trådløst netværk, har flere computere der deler bredbåndsforbindelsen,vil dette påvirke hastigheden.
Regnvejr kan medføre fugt i kobberkablerne og have indflydelse på din hastighed.
#41897 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Det er så særtilfælde og en fejl hvis sådan noget sker, det bør på ingen måde være normen. :)
#41898 HelmerJ 13 år siden
Hvis en havmåge ryger gennem motoren på en Boeing-737, så nødlanding bliver uundgåeligt og flyet grundet lav højde, er årsag til et terrassebord i teaktræ, via turbolens væltes, rammer foden på en forbipasserende landstryger, som herefter skriger kammertonen ved -4dB, kan svingninger fra kalciumsvage knogler forplantet til fundamentet medføre at egen frekvensen i den underliggende kobber påvirkes så hastigheden midlertidigt nedsættes.
#41899 Snaden 13 år siden
Hmmm...jeg må lige gå i tænkeboks. :)
#41900 Kruse 13 år siden