Fik afsluttet min sidste mundtlige eksamen evah (i hvert fald på uni-niveau) i dag med et 10-tal.
Jeg syntes ellers, det gik forfærdeligt. Og det blev ikke bedre af, at ham, der var oppe før mig, scorede et 12-tal. Så kom der da først gang i nerverne.
Men anyway, overstået, og om et par timer står den endeligt på Hobitten, som jeg ikke har fået set endnu.
Tillykke med 10-tallet, Thomsen! :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Holder fri i dag. Jeg vil ikke lave andet end at drikke kaffe og tage hul på L.A. Noire. That's it!
I morgen starter arbejdet med endnu et hængeparti, der snart skal afleveres. Og så er der udviklingsmøde på arbejdet, hvor vi skal fortsætte med nogle af idéer, der forhåbentligt gerne skulle skaffe penge i kassen i 2013. Min økonomi kommer til at bestå af slutlån fra marts, så jeg er ret opsat på at knokle igennem og få solgt noget til en af kanalerne. Bare et par måneders arbejde kan betyde, at jeg kan droppe at tage alt for meget lån.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#41911 davenport 13 år siden
#41912 Thomsen 13 år siden
#41913 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41914 NightHawk 13 år siden
Tillykke med 10-tallet, Thomsen! :)
#41915 Thomsen 13 år siden
#41916 Thomsen 13 år siden
I morgen starter arbejdet med endnu et hængeparti, der snart skal afleveres. Og så er der udviklingsmøde på arbejdet, hvor vi skal fortsætte med nogle af idéer, der forhåbentligt gerne skulle skaffe penge i kassen i 2013. Min økonomi kommer til at bestå af slutlån fra marts, så jeg er ret opsat på at knokle igennem og få solgt noget til en af kanalerne. Bare et par måneders arbejde kan betyde, at jeg kan droppe at tage alt for meget lån.
#41917 wimmie 13 år siden
;)
#41918 Thomsen 13 år siden
#41919 Skeloboy 13 år siden
Som frivilligkoordinator ved Muskelsvindfonden.
#41920 tiany 13 år siden
Krydser fingre... Nu må det være din tur :)