Gravatar

#41921 dyg 13 år siden

#41919 - cool, jeg copy cat'er tiany og krydser alt der krydses kan!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#41922 misuma 13 år siden

Lige nu har jeg Netflix, Viaplay og nu også Youbio på iPaden.

Sidstnævnte er på prøve, men jeg frygter det er bøvlet at afbestille...(?)

Desuden har jeg ikke helt afkodet deres menu-system. Nogle kan ses, andre skal åbenbart lejes, men jeg kan ikke gennemskue hvor dén forskel kan ses.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#41923 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

YouBio er ikke svært at afbestille, jeg afprøvede det og lukkede min konto igen, efter ganske kort tid.
Gravatar

#41924 Thomsen 13 år siden

#22 - Du kan filtrere de film, den viser, så du enten ser alle film, kun lejefilm, eller kun film, der hører under YouBio-abonnementet.

Som utyske skriver, så er det nemt at sige op. Jeg lukkede min konto igen kort før nytår.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41925 Kisbye 13 år siden

Har lige set at Nagisa Oshima døde igår 8o år gammel.
Criterion Collection har lavet denne her lille hyldest -> http://www.criterion.com/current/posts/2626-oshima...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#41926 misuma 13 år siden

Cool, thanks Ü
Gravatar

#41927 NightHawk 13 år siden

elwood (41913) skrev:
Tillykke til gi-jones med dagen i dag, så runde han også det runde tal.

Tillykke med fødselsdagen, Gi-Jones. :)

Skeloboy (41919) skrev:
Har været til jobsamtale i Aarhus, og det gik fortrinligt! Får svar senest i morgen.

Som frivilligkoordinator ved Muskelsvindfonden.

Fedt at høre det gik godt til samtalen. Krydser fingre og håber du får jobbet. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#41928 MOVIE1000 13 år siden

Tillykke gi-jones :)
(Han fejrer vel dagen med at se Jurassic Park 3) :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#41929 gi-jones 13 år siden

Tak folkens. Faktisk fejrede jeg dagen med at se Life Of Pi i den vildeste biograf jeg nogensinde har været i. De kalder det Vmax (hvilket ikke har noget med Imax at gøre, tror jeg). Kæmpe sæder, men ekstra plads til sidemanden, og et monsterlærred og den bedste 3D-præsentation jeg har set.

Faktisk er det kommet så vidt at jeg må indrømme, at 3D nok alligevel har en plads til nogle film. "Pi" vinder i hvert fald på det. Det er brugt intelligent og flot. Filmen er i øvrigt virkelig smuk i de hele taget og fungerer virkeligt godt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#41930 misuma 13 år siden

Jeg ved vi er en del herinde som er fan af filmen Take Shelter. Her er traileren til instruktørens næste film...Mud:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=98...

Skriv ny kommentar: