Gravatar

#41941 wimmie 13 år siden

davenport (41940) skrev:
Ja, har overvejet det kraftigt, men så vidt jeg ved, er den nærmeste i Esbjerg, og det lyder måske latterligt, men vi har ikke råd til den tur.. Men jeg tror heller ikke de kan hjælpe meget, da alt er regnet til bunds og gennemset af kloge øjne.

Gældsrådgivningen kan trylle....nogle gange kan de trylle gæld væk, så måske er det turen værd alligevel? Selvom det koster...
Hvis I har stor gæld, en bank der ikke vil hjælpe og et rådighedsbeløb der er lig nul, så er jeg 99,9% sikker på at de kan gøre noget.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#41942 gi-jones 13 år siden

davenport (41940) skrev:
Ja, har overvejet det kraftigt, men så vidt jeg ved, er den nærmeste i Esbjerg, og det lyder måske latterligt, men vi har ikke råd til den tur.. Men jeg tror heller ikke de kan hjælpe meget, da alt er regnet til bunds og gennemset af kloge øjne.

Du kan starte med at ringe til dem og få telefonrådgivning. Tror sgu det er en god ide at prøve.

Hvad koster det at komme til Esbjerg?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#41943 MOVIE1000 13 år siden

Davenport jeg skal nok tage godt imod dig, hvis du kommer forbi :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#41944 tiany 13 år siden

Jeg ved virkelig ikke hvorfor, men jeg hver gang jeg ser den VW reklame føler jeg at Depeche Mode har solgt ud... Og det giver jo ingen mening for deres musik har før været brugt i reklamer og Dave Gahan har sikkert også medvirket i nogle af dem.
Valar morghulis
Gravatar

#41945 davenport 13 år siden

Tak for fif og feedback :)

Vi havde nogle venner på besøg i aften, og min ven Jesper har satme tjek på, hvornår man bliver tørret af banken. Han regnede lige lidt, og kunne med det samme se, at vores bil er problemet. Vi skylder 77k på den, og betaler 2200,- af pr. md. på den til banken.
Regnestykket gjort op, betyder det at når den er betalt, har den (fra NU AF) kostet os 138.000,- Så hans råd var at sælge den til højst bydende, og købe en ny Ford Ka til 69.500,- hvor man betaler 895,- i måneden, og er ude af banken. Allerede der sparer vi en masse penge!
Han foreslog også, at hvis nogen af vores forældre ligger inde med pengene, kunne vi låne af dem, til at få vores banklån ud, og betale dem tilbage, med en rente på ca 2%. Det er sandsynligvis mere end de får for indestående i deres egen bank, og vi betaler tilbage, som er det store problem lige nu. For vores forældre spytter småbeløb vores vej, og vi ved ikke hvordan vi kan få dem betalt tilbage igen. Dette er måske løsningen, og kan betyde alt i alt, at vi går fra et rådighedsbeløb på 0,- til over 6000,- hvis alt falder i hak.

Dette var bare info til jer der har været så rare at kommentere, og jeg syntes jeg skyldte en udredning :)
Igen tak fordi i "er med" på sidelinjen :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41946 wimmie 13 år siden

Det lyder da fantastisk Davenport - håber virkelig det kan lade sig gøre :D
Godt med gode venner :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#41947 The Insider 13 år siden

Krydser fingre for, at det hele flasker sig, Davenport!
War. War never changes.
Gravatar

#41948 davenport 13 år siden

Thx :)
/rytteriet: "I er så søde!"

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41949 NightHawk 13 år siden

Skeloboy (41934) skrev:
Der gjorde jeg desværre ikke :(

Men der er en stilling på OFF, som jeg nu søger...mon ikke det skulle kun lade sig gøre ;)

Æv, det er jeg sgu ked af at høre. :( Men så håber jeg, at du får det næste du søger. :)

davenport (41945) skrev:
Tak for fif og feedback :)

Vi havde nogle venner på besøg i aften, og min ven Jesper har satme tjek på, hvornår man bliver tørret af banken. Han regnede lige lidt, og kunne med det samme se, at vores bil er problemet. Vi skylder 77k på den, og betaler 2200,- af pr. md. på den til banken.
Regnestykket gjort op, betyder det at når den er betalt, har den (fra NU AF) kostet os 138.000,- Så hans råd var at sælge den til højst bydende, og købe en ny Ford Ka til 69.500,- hvor man betaler 895,- i måneden, og er ude af banken. Allerede der sparer vi en masse penge!
Han foreslog også, at hvis nogen af vores forældre ligger inde med pengene, kunne vi låne af dem, til at få vores banklån ud, og betale dem tilbage, med en rente på ca 2%. Det er sandsynligvis mere end de får for indestående i deres egen bank, og vi betaler tilbage, som er det store problem lige nu. For vores forældre spytter småbeløb vores vej, og vi ved ikke hvordan vi kan få dem betalt tilbage igen. Dette er måske løsningen, og kan betyde alt i alt, at vi går fra et rådighedsbeløb på 0,- til over 6000,- hvis alt falder i hak.

Dette var bare info til jer der har været så rare at kommentere, og jeg syntes jeg skyldte en udredning :)
Igen tak fordi i "er med" på sidelinjen :)

Har lige fået læst op på hvad du havde skrevet om jeres nuværende situation, og det var bestemt ikke rart at høre, så jeg håber virkelig for jer, at det vil lykkedes at få ændret på tingene, så det hele kommer til at se mere lyst ud fremover. Så al mulig held og lykke herfra med jeres kommende planer. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#41950 misuma 13 år siden

Det lyder godt Davenport - Må vi låne dine venner lidt? ;
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: