Gravatar

#41951 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har lige genset "Dredd", som jeg hentede på posthuset i dag.

Det er stadig en awesome actionfilm, fyldt med fantastisk kameraarbejde, et glimrende visuelt udtryk og kompromisløs ultra-vold. :D
Gravatar

#41952 davenport 13 år siden

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre: Min datter, som jeg har paced som en anden Piotr Woznaici siden hun blev født, vil ikke være astronaut og flyve rumskibe (???)
Mine første ord til hende, da hun kom ud, var "Hej velkommen til, du skal være astronaut" har ikke virket, og hun snakker kun om at blive ballet-pige (??)
Gode dyr er rådne!
Som samfund bevæger vi os hen imod en mere kollektiv bevidsthed, hvor ikke indtjeningen er vigtig, men nærmere et arbejde mod det fælles bedre, og så vil hun fjolle rundt på en scene, mens andre sidder i deres VR miljø, og er ligeglade..

Alle forslag er velkommende!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41953 Highland Park 13 år siden

davenport (41952) skrev:
Ifør dig et balletskørt, lyt og tag ved lære.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41954 wimmie 13 år siden

davenport (41952) skrev:
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre: Min datter, som jeg har paced som en anden Piotr Woznaici siden hun blev født, vil ikke være astronaut og flyve rumskibe (???)
Mine første ord til hende, da hun kom ud, var "Hej velkommen til, du skal være astronaut" har ikke virket, og hun snakker kun om at blive ballet-pige (??)
Gode dyr er rådne!
Som samfund bevæger vi os hen imod en mere kollektiv bevidsthed, hvor ikke indtjeningen er vigtig, men nærmere et arbejde mod det fælles bedre, og så vil hun fjolle rundt på en scene, mens andre sidder i deres VR miljø, og er ligeglade..

Min niece bliver snart 7 - de sidste 3-4 år har hun helt sikkert ville være prinsesse (eller havfrue), men NU er hun klar til at være astronaut og hun elsker læren om stjerne og planeter ;)
Så giv det tid, det skal nok komme ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#41955 misuma 13 år siden

Jeg har til gengæld en 8-årige som af og til tér sig som en skrigende 2-årige når han skal i bad - Er der nogen der er med på en bytter?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#41956 elwood 13 år siden

Filmz Børnebytning.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41957 wimmie 13 år siden

misuma (41955) skrev:
Jeg har til gengæld en 8-årige som af og til tér sig som en skrigende 2-årige når han skal i bad - Er der nogen der er med på en bytter?

Jeg har en 1-årig der tér sig som en skrigende 1-årig over det mindste for tiden :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#41958 Highland Park 13 år siden

elwood (41956) skrev:
Filmz Børnebytning.
• Filmz' Børnebytning forbeholder sig til enhver tid ret til at afvise børn. Blandt andet af følgende årsager:

- Synlige fejl og mangler
- Manglende originalt stamtræ og sygejournal
- Manglende overholdelse af de danske navneregler
- Uopdragne børn
- Kønsløse børn
- Klonede børn
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41959 bhs 13 år siden

Skal op til min sidste eksamen i dag. Har haft en helt forfærdelig nat. Kunne ikke falde i søvn, fordi jeg tænkte på eksamen konstant. Kiggede på klokken i løbet af natten og så, at klokken var 05:15 og at jeg faktisk på det tidspunkt slet ikke have sovet.

Kæmpe motivation er, at efter eksamen er der 2 ugers ferie! Så nu skal den bare have gas!
Gravatar

#41960 Skeloboy 13 år siden

#41959 - kender problemet, men det plejer nu altid at gå alligevel. Adrenalinen skal nok holde dig vågen :)

Knæk og bræk!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: