Scherlund - Så vidt jeg kan læse mig til, følger klausulen med en opsparing, men det er da et forsøg værd. Men nu er spørgsmålet så, hvordan jeg flytter pengene, for det siger deres hjemmeside (selvfølgelig) ikke noget om...
Jeg ved ikke noget særligt om pensioner, men gætter på at det er ligesom forsikringer. Vælg en af konkurrenterne og ring til dem - de skal nok være behjælpelige med hvordan du kan flytte til dem :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Fylder rundt i næste måned og overvejer meget, hvad jeg skal gøre i den forbindelse.
Jeg er ikke typen, der kan lide at fejre mig selv og har hverken lyst eller råd til den store fest. Så jeg overvejer lidt at lave en aftale med en hyggelig bar, og så bede venner, kolleger og landsmænd om at kigge forbi efter arbejde til lidt øl eller vin. Har en veninde, der har gjort det nogle gange, og det har været rigtigt fedt. Hun har bare lagt et aftalt beløb i baren, og når det så er drukket op, så har folk selv måtte betale, hvis de ville have mere.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Fylder rundt i næste måned og overvejer meget, hvad jeg skal gøre i den forbindelse.
Jeg er ikke typen, der kan lide at fejre mig selv og har hverken lyst eller råd til den store fest. Så jeg overvejer lidt at lave en aftale med en hyggelig bar, og så bede venner, kolleger og landsmænd om at kigge forbi efter arbejde til lidt øl eller vin. Har en veninde, der har gjort det nogle gange, og det har været rigtigt fedt. Hun har bare lagt et aftalt beløb i baren, og når det så er drukket op, så har folk selv måtte betale, hvis de ville have mere.
Jeg fylder rundt til sommer og satser på at tage ud at rejse der, er ikke helt til den store fest og gider ikke fejre det mere bare fordi der er nul bagpå - men kan da bruge det som en undskyldning for at bruge penge på rejse :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
hmm mine forældre har sølvbryllup i år :/ hvad gør man? Min halvsøster er lidt inde i det, men hun får det til at lyde som at jeg har halvdelen af ansvaret, og jeg aner ikke hvad man gør eller hvordan osv. Jeg har pt heller ikke overskud til det, men vil ikke lade min søster i stikken :/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
64 + 66 - Tak, nu røg ungerne så med i svinget, så nu er hele familien syge. Rart endelig ikke at være alene :)
77 - Det har du sådan set også, det er jo dine forældre. Men nu skal man heller ikke gøre det til mere end det er. Du skal stå for følgende: Gave, sang og tale. Ja jeg har aldrig gjort mere end det, og jeg har ikke modtaget nogen klager over det..... endnu! Gaven kan man jo nok finde ud af, og sangen finder man en som kan skrive den, og endelig er der så talen, den kan volde en besvær. Så på med vanten ;)
64 + 66 - Tak, nu røg ungerne så med i svinget, så nu er hele familien syge. Rart endelig ikke at være alene :)
77 - Det har du sådan set også, det er jo dine forældre. Men nu skal man heller ikke gøre det til mere end det er. Du skal stå for følgende: Gave, sang og tale. Ja jeg har aldrig gjort mere end det, og jeg har ikke modtaget nogen klager over det..... endnu! Gaven kan man jo nok finde ud af, og sangen finder man en som kan skrive den, og endelig er der så talen, den kan volde en besvær. Så på med vanten ;)
I am so doomed -_-
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#41971 gi-jones 13 år siden
#41972 Thomsen 13 år siden
#41973 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41974 tiany 13 år siden
Det synes jeg da lyder hyggeligt :)
#41975 davenport 13 år siden
#41976 lagoni 13 år siden
#41977 MOVIE1000 13 år siden
#41978 Kiksmann 13 år siden
77 - Det har du sådan set også, det er jo dine forældre. Men nu skal man heller ikke gøre det til mere end det er. Du skal stå for følgende: Gave, sang og tale. Ja jeg har aldrig gjort mere end det, og jeg har ikke modtaget nogen klager over det..... endnu!
Gaven kan man jo nok finde ud af, og sangen finder man en som kan skrive den, og endelig er der så talen, den kan volde en besvær. Så på med vanten ;)
#41979 MOVIE1000 13 år siden
I am so doomed -_-
#41980 Batsy 13 år siden
Bedste tale nogensinde? Oh yes... i might think so!