Gravatar

#41981 gi-jones 13 år siden

Jeg er fyldt 30 under min ferie i Australien her, og har det fint med ikke at have holdt noget. Der er få ting jeg hader mere end familiefester- at blive ældre er en af dem :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#41982 misuma 13 år siden

Jeg har netop lige droppet Spotify, Viaplay og Youbio. Jeg synes Netflix dækker mit behov fint nok. Det gi'r næsten 300 kr mere om måneden, lige for tiden føler jeg lidt et pres så af med "fedtkanten".
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#41983 Kiksmann 13 år siden

MOVIE1000 (41979) skrev:

I am so doomed -_-

Jeg er så glad for at jeg har overstået min del :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#41984 Thomsen 13 år siden

Efter lang tids bearbejdning af kæresten kom hun lige pludseligt selv i dag og foreslog, at vi skiftede fra den store pakke til den mindste hos YouSee. Hun har ellers været rimelig afvisende overfor idéen før.

Jeg er bare glad for at slippe for at betale næsten 500/ md. for tv, jeg stort set aldrig ser. Det eneste, jeg har brugt i den store pakke, har været NatGeo engang imellem, og så QI på BBC Entertainment. Men mange af NatGeos dokuserier ligger på US Netflix, og det er alligevel mest genudsendelser af QI, der bliver vist på BBC, så jeg overlever fint uden.

De sparede penge ryger i en feriepulje. Kærestens søster, der er ved at uddanne sig til kok, har iige fået praktikplads i en restaurant på Mallorca fra marts og et halvt år frem, så der skal vi da ned og sige hej.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41985 Skeloboy 13 år siden

Har lige købt total meget mere brætspil...dvs. jeg nu har købt brætspil for 1650 kr ;)

Men hvis alt går vel, får jeg også solgt brætspil for ca. 1100 kr, så regnskabet bliver noget i stil med 10 brætspil for 550 kr - og det må sgu siges at være en god handel :)

And now to something completely different:

Har lige fået at vide, at min storebror går fra sin kone efter 10 år - hun havde to børn med i forholdet, som nu er 1 og 4. Det blev jeg lidt trist af at høre...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#41986 Twister 13 år siden

Har lige set P.T. Andersons The Master i Dagmar Teatret. Endnu en eminent film fra Anderson. Nu skal filmen lige fordøjes ordenligt, men førstehåndsindtrykket er rigtig godt. Fantastisk skuespil og enormt veleksekveret håndværk i det hele taget!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#41987 Skeloboy 13 år siden

Skeloboy (41985) skrev:
Men hvis alt går vel

Nyt regnestykke - og ja, man burde gå i seng:

Indkøb af af 19 brætspil: 1650 kr.

Salg af 9 brætspil: 1200 kr

Nettoforøgelse: 10 spil for 450 kr :)

Og når man så tager med i betragtning, at jeg har spillet 7 ud af de 9 solgte spil før, så er det i princippet 17 nye spil for 450 kr...

Og nu vil jeg daffe i seng ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#41988 gi-jones 13 år siden

Skeloboy (41987) skrev:
Nyt regnestykke - og ja, man burde gå i seng ;)

Ha. Jeg er lige stået op fordi vi kom til at sove længe. Tidsforskel er fucked...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#41989 Thomsen 13 år siden

Øv, kunne slet ikke falde i søvn i nat, men vil gerne ind og høre den hollandske akademiske superstar Ed Tan holde foredrag her kl. 8.30. Kaffe, kaffe, kaffe!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41990 Ispep 13 år siden

Lyder godt.

Skriv ny kommentar: