Gravatar

#41961 HelmerJ 13 år siden

elwood (41956) skrev:
Filmz Børnebytning.

Kan man bytte mod kontanter? og skal det være ens egne børn?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#41962 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg sidder på jobbet og drikker kaff', mens jeg småklynker over, at jeg stadig har ondt i mine lår efter træning i fredags.

Squats er ikke for små børn...!
Gravatar

#41963 Kiksmann 13 år siden

Er ved at være træt af den hoste som er "flyttet" ind i min hals (uden at spørge først) den 25/12!!
Og nu halter ungerne også, så hvis der er nogen som vil have en gratis omgang forkølelse vil jeg meget gerne af med min. NB! ved overdragelsen frafalder alle rettigheder for returnering!

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#41964 Batsy 13 år siden

Kiksmann (41963) skrev:
Er ved at være træt af den hoste som er "flyttet" ind i min hals (uden at spørge først) den 25/12!!
Og nu halter ungerne også, så hvis der er nogen som vil have en gratis omgang forkølelse vil jeg meget gerne af med min. NB! ved overdragelsen frafalder alle rettigheder for returnering!

Har haft prøvet at have en hoste, som varede en halvt år.. fy føj for den lede, og det var endda om sommeren og nogle gange mistede jeg vejret, pga den hektiske hoste. Håber dælme at det bare en længere juleferie hosten har hos dig! God bedring!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#41965 Skeloboy 13 år siden

Batsy (41964) skrev:
Har haft prøvet at have en hoste, som varede en halvt år.. fy føj for den lede, og det var endda om sommeren og nogle gange mistede jeg vejret, pga den hektiske hoste. Håber dælme at det bare en længere juleferie hosten har hos dig! God bedring!

Det lyder mere som noget allergi?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#41966 davenport 13 år siden

God bedring :)

Jeg har lige ringet til Industriens Pension, der kunne oplyse at jeg ikke kan få udbetalt det jeg har sat ind hos dem. Heller ikke ved at betale 60% i straf. Der var intet at gøre.
Kan nogen fortælle mig, hvad lidt over 8000,- er værd når jeg runder de 67? Jeg kan vel købe et happy meal. Det er satme for ringe, når det er mine egne penge!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41967 Scherlund 13 år siden

Lyder underligt. Men du kan vel flytte din opsparing hos dem til en anden pensionskasse og derfra så hæve pengene?
Gravatar

#41968 Thomsen 13 år siden

bhs --> pøj pøj med eksamen!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41969 davenport 13 år siden

Scherlund - Så vidt jeg kan læse mig til, følger klausulen med en opsparing, men det er da et forsøg værd. Men nu er spørgsmålet så, hvordan jeg flytter pengene, for det siger deres hjemmeside (selvfølgelig) ikke noget om...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41970 Batsy 13 år siden

Skeloboy (41965) skrev:
Det lyder mere som noget allergi?

Nej, var til lægen og der var intet spor af allergi, han genmengik en blodtest osv, men der var intet allergi sagde han.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: