Gravatar

#42001 Skeloboy 13 år siden

Men det burde være muligt...har lige lavet mig selv et excel-ark, der regner det lidt ud ;)

Hvis nu siger, det er et job til 125 kr i timen, så skal jeg arbejde i 25 timer om ugen...det burde fandeme være muligt at finde :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42002 tiany 13 år siden

Skeloboy (42001) skrev:
Men det burde være muligt...har lige lavet mig selv et excel-ark, der regner det lidt ud ;)

Hvis nu siger, det er et job til 125 kr i timen, så skal jeg arbejde i 25 timer om ugen...det burde fandeme være muligt at finde :)

Jeg ved sgu ikke om det kunne være noget og slet ikke om du ville kunne få 25 timer i ugen.

Men som studerende arbejdede jeg jo på lager som lagerekspedient.
De har en afdeling i Odense (http://www.nomeco.dk/nomecodk/i-site.nsf/pages/kontaktodense.html).

Det er hovedsageligt aften og weekendvagter af 4-5 timers varighed. Nu er det nogle år siden jeg arbejdede hos dem så jeg ved ikke om de bliver overrendt af studerende /arbejdsløse i øjeblikket, men det var da i hvert fald en mulighed at tage ud og spørger eller ringe og spørger - hvis du da er ligeglad med hvad jobbet indebære.
Valar morghulis
Gravatar

#42003 Skeloboy 13 år siden

tiany (42002) skrev:
hvis du da er ligeglad med hvad jobbet indebære.

Tæt på - McDonalds(og lignende) og telefon/gadesælger er udelukket, ellers er jeg ligeglad.
Gravatar

#42004 tiany 13 år siden

Skeloboy (42003) skrev:
Tæt på - McDonalds(og lignende) og telefon/gadesælger er udelukket, ellers er jeg ligeglad.

:D
Ikke alle vil jo arbejde på lager - jeg husker det var hjernedødt, men gode kollegaer og et af de bedst lønnet studiejob man kunne få.
Valar morghulis
Gravatar

#42005 Skeloboy 13 år siden

tiany (42004) skrev:
:D
Ikke alle vil jo arbejde på lager - jeg husker det var hjernedødt, men gode kollegaer og et af de bedst lønnet studiejob man kunne få.

Har også mulighed for et lager, men det er til 111,25 kr/timen. Venter dog lige...der er i dag og i morgen til indkaldelse til en jobsamtale...hvis ikke, så ringer jeg og brokker mig!! ;)
Gravatar

#42006 Benway 13 år siden

dyg (41995) skrev:
92/93 - Helt enig, det sagde heller ikke mig en skid. Tror at jeg nåede at se 1½ afsnit før jeg gav op.

Jeg tror måske også, at noget af problemet er, at nogle af de ting, jeg netop ville finde interessante - taktikker, spillerindkøb, hvordan man forbereder sig forskelligt til f.eks. en kamp mod West Ham frem for en mod Manchester United, den interne kamp om pladserne, stridighederne osv. - netop er nogle af de ting, som ikke kan være med. Tilbage er selve dagligdagen som næppe i sig selv er voldsomt spændende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#42007 HonoDelLoce 13 år siden

Nåh, nu har jeg så også set de sidste fire afsnit af Being Liverpool. Var nødt til at give det en fair chance :P

Sad to say, så er der s'gu mere miss end hit. Især det sidste afsnit er virkeligt skuffende i dets behandling af den sidste dag af transfervinduet. Hele sagen omkring Carrol's udlån og den manglende nye angriber fylder alt for lidt (i forhold til hvor meget det fyldte i virkeligheden). Jeg er godt med på, at de ikke kan lade de konkrete forhandlinger (eller hvem det var med) vises på fjernsynet, men i programmet kommer det til at virke som en sag, der blev brugt en halv time på internt, og så var det det. Og det har jeg meget svært ved at se kan være rigtigt.

I det hele taget en meget overfladisk omgang klappen sig selv på ryggen, hvor det eneste rigtigt interessante (for mig) var at være med i omklædningsrummene og høre de taktiske overvejelser før de to PL-kampe plus et par "intime" samtaler med blandt andet Jonjo Shelvey, som jeg blev decideret overrasket over.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42008 dyg 13 år siden

Stødte lige ind i en oldgammel filmzer (dvs. han kom og ringede på min dør, da han skulle hente noget for en fælles bekendt), jeg mener hans navn var Ataris, eller noget lignende, han var herinde for mange år siden efterhånden, men jeg snakkede ret meget med ham på vores Filmz IRC chat.

Verden er sgu lille!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#42009 Skeloboy 13 år siden

Kender I det, at man ser en film,og skal liiiige, hvad andre film af samme instruktør eller skuespiller koster...og VUPTI, så har man bestilt tre film? For det har jeg lige gjort ;)
Gravatar

#42010 lagoni 13 år siden

dyg (42008) skrev:
Stødte lige ind i en oldgammel filmzer (dvs. han kom og ringede på min dør, da han skulle hente noget for en fælles bekendt), jeg mener hans navn var Ataris, eller noget lignende, han var herinde for mange år siden efterhånden, men jeg snakkede ret meget med ham på vores Filmz IRC chat.

Verden er sgu lille!

Længe siden man har hørt noget fra ham, kan godt huske ham fra chatten. Det sidste jeg husker, er vist at han overvejede studier, håber han endte med noget godt så.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: