Gravatar

#42011 Twister 13 år siden

Det ser ud til at J.J. Abrams bliver instruktøren til Star Wars VII.

http://www.thewrap.com/movies/article/jj-abrams-se...
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#42012 Kruse 13 år siden

Twister (42011) skrev:
Det ser ud til at J.J. Abrams bliver instruktøren til Star Wars VII.

http://www.thewrap.com/movies/article/jj-abrams-se...

Med de mange rygter der har været, så venter jeg på en officiel bekræftelse fra enten Abrams eller Lucasfilm/Disney før jeg begynder at juble. Men det kunne være virkeligt fedt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42013 Highland Park 13 år siden

http://www.thewrap.com/movies/article/jj-abrams-set-direct-next-star-wars-film-exclusive-74596 skrev:
... an individual with knowledge of the production told TheWrap.

Så må det jo være sandt! :D

Jeg ved forresten fra troværdig kilde, at The Insider får rollen som Jar Jars rapperafkom Lil' Blingz.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#42014 dyg 13 år siden

#42010 - Han fortalte, at han havde fået en bachelor i Kinesisk og nu var i gang med noget sidefag i erhvervsøkonomi. Han lød dog ikke helt sikker på, hvilken retning han ville tage på kandidaten. Så det er stadigvæk ikke helt 100% på plads :)

Men det var hyggeligt at møde ham, selvom min telefon ringede og jeg blev nødt til at løbe igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#42015 lagoni 13 år siden

#42014 - nå ja, kan godt huske nu han vist nævnte kinesisk som en mulighed. Godt han fandt ud af noget, ærgerligt han ikke rigtig er herinde mere.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#42016 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg sidder og slapper af, mens jeg venter på at skulle til koncert med Lindsey Stirling. :D
Gravatar

#42017 Skeloboy 13 år siden

yay! Jeg når min filmplan for ugen - dog med en enkelt udskiftning, fordi jeg ikke har modtaget den ene, jeg havde planlagt at se...dvs. 16 film - og når at se afsnit nok af Buffy til at blive færdig med sæson 2 ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42018 Thomsen 13 år siden

Crap! Fik lige mit eksamenspapir fra min eksamen i sidste uge. Jeg fik 10, men eksamenspapiret siger 7. Så nu skal jeg til at have fat i dem for at få et nyt tilsendt. Det er vildt irriterende, fordi jeg skal bruge det, så jeg kan søge slutlån. Og så kan jeg selvfølgelig ikke lade være med at blive nervøs og tænke, om jeg nu skal ud i større problemer med at få dem overbevist om min karakter. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42019 Twister 13 år siden

Thomsen (42018) skrev:
Crap! Fik lige mit eksamenspapir fra min eksamen i sidste uge. Jeg fik 10, men eksamenspapiret siger 7. Så nu skal jeg til at have fat i dem for at få et nyt tilsendt. Det er vildt irriterende, fordi jeg skal bruge det, så jeg kan søge slutlån. Og så kan jeg selvfølgelig ikke lade være med at blive nervøs og tænke, om jeg nu skal ud i større problemer med at få dem overbevist om min karakter. :-/

Æv. Håber det går iorden for dig. Men, mon ikke der blot er tale om en simpel administrativ fejl som de kan rette uden større postyr.

Men jeg bliver nødt til lige at høre dig om hvad du mener med "tilsendt eksamenspapir". Går vores karaktere ikke bare ind på selvbetjeningen efter nogle uger, hvor man så ligeledes også kan printe resultaterne. Får vi andet tilsendt når der blot er tale om enkelte eksamener?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#42020 Thomsen 13 år siden

Twister (42019) skrev:
Men jeg bliver nødt til lige at høre dig om hvad du mener med "tilsendt eksamenspapir".

Det er fra et kursus på Journalisthøjskolen. Jeg skal bruge papiret til at få karakteren meritoverført.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: