Gravatar

#42061 Thomsen 13 år siden

Ja, det må man sige. Det blev heldigvis hurtigt ordnet. Underviseren har fået skæld ud, fordi hun har skrevet under på, at jeg har fået 7, selvom hun sagtens kunne huske, at jeg fik 10. Men nu sender de da et nyt bevis. Så kan jeg endeligt få det meritoverført og søgt om slutlån.

Phew!

Det er åbenbart en hardcore mandag i dag. Jeg fik også lige en mail fra ham, hvis bar jeg er ved at lave en aftale om at holde 40 års reception på. Han havde lige glemt, at der var en jazz-duo, der skulle holde koncert med entré der fra kl. 20.30. Entréen er kun 50 kr, men det gør det lidt mere svært at blive hængende bagefter receptionen. Så nu overvejer jeg hele arrangementet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42062 dyg 13 år siden

Har haft astma-lignende symptomer siden fredag aften, og tog her til morgen til lægen, hvilket resulterede i en tid på en hjerteklinik i Århus... Hurra!

Min hjerterytme er lidt for ustabil, så nu skal jeg gå rundt med båndoptager i et par dage, for at få kigget grundigt på rytmen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#42063 tiany 13 år siden

dyg (42062) skrev:
Har haft astma-lignende symptomer siden fredag aften, og tog her til morgen til lægen, hvilket resulterede i en tid på en hjerteklinik i Århus... Hurra!

Min hjerterytme er lidt for ustabil, så nu skal jeg gå rundt med båndoptager i et par dage, for at få kigget grundigt på rytmen.

Det lyder da ikke så heldigt... håber ikke det er noget alvorligt - *krydser fingre*
Valar morghulis
Gravatar

#42064 dyg 13 år siden

Optimisten i mig siger, at det ikke er noget farligt, og at jeg snart kommer tilbage til træningen frem mod mine to halve ironmen, en kvarte ironman, en olympisk distance triatlon og et par spurt-distancer... Ellers er det sgu mange penge, der ryger ud af vinduet på tilmeldinger! :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#42065 Steffan Rasmussen 13 år siden

A Bridge too Far for £900. Tror jeg køber den i 3 for £17 tilbuddet.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#42066 tiany 13 år siden

Steffan Rasmussen (42065) skrev:
A Bridge too Far for £900. Tror jeg køber den i 3 for £17 tilbuddet.

LOL
Valar morghulis
Gravatar

#42067 Thomsen 13 år siden

Min mandag fortsætter bare...

Jeg havde egentligt tænkt mig at skrive min næstsidste opgave hos en professor, hvis fag jeg tidligere har fulgt. Jeg havde også tænkt mig at bruge ham som vejleder. Men han er åbenbart lige gået på pension i fredags.

Mit andenvalg var en lektor, som jeg har fået varmt anbefalet, og som altid har snakket rigtigt godt med. Men jeg har lige spurgt ham, og han har brugt for mange timer, så han må først vejlede igen næste år. :-/

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42068 Wangsgaard 13 år siden

Thomsen (42067) skrev:
Min mandag fortsætter bare...

Jeg havde egentligt tænkt mig at skrive min næstsidste opgave hos en professor, hvis fag jeg tidligere har fulgt. Jeg havde også tænkt mig at bruge ham som vejleder. Men han er åbenbart lige gået på pension i fredags.

Mit andenvalg var en lektor, som jeg har fået varmt anbefalet, og som altid har snakket rigtigt godt med. Men jeg har lige spurgt ham, og han har brugt for mange timer, så han må først vejlede igen næste år. :-/

Så en måned inden i det nye år og han kan allerede ikke vejlede ? Det har jeg aldrig støt på DTU
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#42069 Thomsen 13 år siden

Wangsgaard (42068) skrev:
Så en måned inden i det nye år og han kan allerede ikke vejlede ? Det har jeg aldrig støt på DTU

Han er normalt også vejleder for alle dem, der går i praktik på studiet. Så jeg vil tro, det har noget med det at gøre. Eller at han har brugt for mange vejledningstimer sidste år. Men jeg ved det ikke.
Gravatar

#42070 Collateral 13 år siden

Sniffede lige omkring efter noget aften- og weekendarbejde i Århusområdet, men det er godt nok ikke sådan lige at finde... medmindre man vil være telefonsælger og hvem gider dog det?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: