Gravatar

#42071 tiany 13 år siden

Collateral (42070) skrev:
Sniffede lige omkring efter noget aften- og weekendarbejde i Århusområdet, men det er godt nok ikke sådan lige at finde... medmindre man vil være telefonsælger og hvem gider dog det?

Så kan jeg anbefale dig at gøre et forsøg hos de samme som jeg sendte Skeloboy i retning af... De har nemlig også en filial i Århus.. http://www.nomeco.dk/nomecodk/i-site.nsf/pages/kon...

Det er lagerarbejde, aften og weekend
Valar morghulis
Gravatar

#42072 elwood 13 år siden

Sidder og griner højlydt over Special afsnittet af Jimmy Kimmel.

Matt Damon har overtaget programmet og har gæster, inde og han har sågar erstattet Jimmy's faste sidekick med Andy Garcia.

[url= Kimmel Sucks[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42073 The Insider 13 år siden

#42072, hehe, great stuff!
War. War never changes.
Gravatar

#42074 gi-jones 13 år siden

Steffan Rasmussen (42065) skrev:
A Bridge too Far for £900. Tror jeg køber den i 3 for £17 tilbuddet.
lidt overvurderet. Min er billigt til salg :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42075 elwood 13 år siden

The Insider (42073) skrev:
#42072, hehe, great stuff!

Noget af det sjoveste jeg har set i lang tid fantastisk måde udnytte en så long runing gag, og så bare alle de stjerner de har fået med til det.

Som Benway siger andet sted, Andy Garcia er for sej, som replacement for Guillermo.

Reese probably droped that

Yes yes she droped it, I'll drink it.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42076 Batsy 13 år siden

http://www.imdb.com/news/ni45910702/?ref_=hm_nw_tp...

Lloyd Phillips død, R.I.P håber Man of Steel kommer til at sparke røv i minde om ham.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#42077 HelmerJ 13 år siden

Har lige klemt 2 fingre i spændebåndet til en olietønde, det er da bare det fedeste der er sket indtil videre i dag
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42078 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Ouch, det lyder ikke rart.
Gravatar

#42079 lagoni 13 år siden

Jeg forsøger at forberede mig lidt til eftermiddagens jobsamtale (det betyder lige nu jeg overvejer hvilke sko jeg skal ha' på...).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#42080 HonoDelLoce 13 år siden

Har lige set de sidste to afsnit af den britiske komedieserie Coupling.

En genial serie, der minder om en sammensmeltning af Seinfeld og Friends. Dog er niveauet i den fjerde (og sidste) sæson desværre ikke helt oppe at ringe på samme niveau som de tre første, og det er ikke mindst grundet fraværet af seriens bedst skrevne karakter (og en langt fra lige så interessant substitut herfor).

Næsten alle afsnit er lavet på en sådan måde, at man følger et bestemt scenarie fra forskellige vinkler (oftest kønsbaseret), og den er helt ualmindeligt godt skrevet.

Den serie er ualmindelig quotable, og udtryk som giggle-loop, unflushable og Melty Man er for altid blevet en del af mit liv! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: