Gravatar

#8411 lagoni 15 år siden

#8410 - hvor mange dage har I snart kørt? Hvorfor kører man flere dage, det har jeg ikke hørt om før vist. Er det fordi I er en stor klasse med mange at besøge?

Jeg sidder selv og forsøger at få min opgave færdig. 12 timer og 40 minutter til ferie!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8412 Lady Arwen 15 år siden

#8411 - vi har kørt i 2 dage og tror det er det mest normale (måske?!) men vi er 28 i klassen og har besøgt ca. 23 så meget svært at nå på én dag. Derfor kørte vi i hestevogn igår og i lastbil idag :D

"Der er kun en rigtig hue - den er rød!!! der er kun en rigtig hue den er rød!! Og hvis huen den er blå(åe) er den alt for let at få(åe)! Der er kun en rigtig hue den er RØD!!" :D sunget den hele dagen ;D
Doctor Who <3
Gravatar

#8414 Thomsen 15 år siden

Kærestens far har fødselsdag i dag, og det er første gang, jeg skal møde ham - på trods af, at kæresten og jeg har været sammen i snart tre år. Han skulle være ret excentrisk og distræt, sådan lidt en Dr. Emmett Brown fra Back to the Future-agtig type, inkl. det viltre hår. Han er tidligere forskningsbibliotekar og - og det her bliver nok min indgangsvinkel - inkarneret storsamler. Han ejer efter sigende en komplet samling af science fiction udgivet på dansk fra syttenhundrede-et-eller-andet til midt i firserne; han har tidligere haft en af nordeuropas største Elvis-samlinger, og pt. har han vistnok verdens (!) mest komplette Bjørk-samling, der inkluderer mere eller mindre alt, hvad hun har udgivet i alle tænkelige varianter (masser af japanske specieltryk osv.).

Han bliver nok ikke imponeret over min plakatsamling, men jeg ser frem til at diskutere selve det at samle med en, der er så hardcore og opslugt. Det er i hvert fald et indblik i noget, man ikke møder hver dag. Og da jeg selv er en smule bibliofil, så glæder jeg mig da til at se bøgerne. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8415 Highland Park 15 år siden

#8413: Haha, mægtigt! :D

#8414: Han lyder herlig. Så må du have god fornøjelse - pas nu på I ikke går i selvsving. ;)
Eller rettere... gå i selvsving!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8416 lagoni 15 år siden

#8414 - lyder som en festlig fyr :)

Jeg er ved at udfylde et spørgeskema om forsikringer, hvor et af spørgsmålene er: "Hvis du skulle sammenligne forsikringsselskaberne over en bred kam med et dyr, hvilket dyr ville de så være?". Der melder jeg altså tabt...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8417 Highland Park 15 år siden

En grib (ådselæder)!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8418 davenport 15 år siden

En rar lille mis der spinder?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8419 Bony 15 år siden

Haha, ja. Hvis det var forsikringsselskabet selv der stod for spørgeskemaet, havde jeg klart skrevet grib. Jeg har dog på fornemmelsen, at de ikke har fandens meget humor sådan nogle steder. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8420 elwood 15 år siden

Lige set Jeremy Clarkson i hans program Speed.

Her så han på hvordan en rumraket kommer op på 28.000 km/t (så'en tolkede jeg det hvertfald)

Det er satme sindsyge krafter Nasa leger med, det mest utrolige var at Selve raketten, ikke løfte raketterne men den store satan i bunden, dens "røg" er vand og brint, og der kom så senere regnvejr på grund af det her.

Som Jeremy udtrykker det meget klart, NASA is playing GOD!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: