Gravatar

#42091 Collateral 13 år siden

wimmie (42086) skrev:
Postcentret måske?

Fandt noget aflastning jeg vil prøve at søge, da det giver rigtig meget mening i forhold til min uddannelse. Ellers griber jeg til Tianys forslag eller dit.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#42092 MOVIE1000 13 år siden

Collateral (42083) skrev:
Hvor lang tid går der normalt før filmz fremsender de præmier man vinder i konkurrencer herinde? Har vundet Dexter sæson 6 på DVD for lidt tid siden, og den er ikke dukket op endnu.

tjjaa det skal jeg ikke kun sige dig endnu, jeg venter stadig på min præmie som jeg vandt sidst i oktober :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42093 tiany 13 år siden

Sidder i vores stue og lytter til lyden af vand der drypper ned fra loftet :(

Det var allerede et problem i det tidlige forår sidste år, hvor manden og svigerfar var på loftet og kravle rundt. Åbenbart noget med vand der trænger ind ved skorstenen. De mente de havde fikset noget af det, men i går begyndte der så igen at dryppe vand ned igennem stue loftet... ikke særlig fedt. Jeg har stillet en skål under og det bliver sgu bare ved med at dryppe.

Pisse træls på godt jysk, hvis det ikke er nemt at fikse. Vi får i forvejen nogle rimelig heftige udgifter i år, da vi skal have separeret kloak.
Valar morghulis
Gravatar

#42094 tiany 13 år siden

Og så undskylder jeg hvis der mangler et M i nogle af mine indlæg... min M knap har åbenbart set bedre dag...
Valar morghulis
Gravatar

#42095 davenport 13 år siden

Åbenbart også din E knap ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42096 tiany 13 år siden

davenport (42095) skrev:
Åbenbart også din E knap ;D

Ej i det tilfælde var jeg bare stavespasser :D
Valar morghulis
Gravatar

#42097 wimmie 13 år siden

Nu ved jeg godt at man ikke skal sammenligne men jeg kan alligevel ikke lade være med at smile lidt af at den nye Far til Fire-film har fået højere karakter end Lincoln herinde :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42098 The Insider 13 år siden

#42097, "Min søsters børn i Afrika"! Den næste "Far til fire" får naturligvis 5 stjerner :-)
War. War never changes.
Gravatar

#42099 Ericmase 13 år siden

The Insider (42098) skrev:
#42097, "Min søsters børn i Afrika"! Den næste "Far til fire" får naturligvis 5 stjerner :-)

I dont trust you anymore!

Just kidding ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#42100 wimmie 13 år siden

The Insider (42098) skrev:

Nåja, naturligvis :p

Brainfart herfra...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: