Er dybt irriteret over mit skæg. Jeg forsøger for første gang at lade det gro længere (normalt har jeg trimmet det rimeligt kort), men det gror konsekvent mod højre. Nu har jeg trawlet nettet igennem for gode råd, og jeg skal åbenbart ud og investere i en tættekam og rede det i den rigtige retning mindst et kvarter hver dag.
Så hvis I støder på en stor, frustreret mand i armygrøn frakke med et viltert skæg og en undersize kam, så er det altså bare mig.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Nogen der har nogle links, hvor man købe The dark knight returns på blu ray, de animerede udgaver med Peter weller, helst på en dansk side, men en fair pris?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Nogen der har nogle links, hvor man købe The dark knight returns på blu ray, de animerede udgaver med Peter weller, helst på en dansk side, men en fair pris?
De er ikke udgivet i Danmark endnu, så du kan næppe finde den via en dansk side, og kun den første del er endnu udkommet på region B.
Har lige spist Svensk Pølseret, og for 3 timer siden blev jeg syg. Jeg kan mærke på minutten, hvornår jeg bliver syg. Resten af familien har og har haft det, så nu skal jeg lige i gennem. Super fedt! Det må kræve en pot rødvin, så hallucinationerne bliver interessante!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Du skal ikke forvente, at den kommer på dansk. Jeg er ret overbevist om, at ingen af de andre er udgivet i Danmark, enkelte er kommet i britisk udgave, men de fleste er kun kommet i USA.
#42111 Thomsen 13 år siden
Så hvis I støder på en stor, frustreret mand i armygrøn frakke med et viltert skæg og en undersize kam, så er det altså bare mig.
#42112 PredatorX 13 år siden
Jeg tager med! Vi kan også tage den i Amsterdam
#42113 Batsy 13 år siden
#42114 Kruse 13 år siden
De er ikke udgivet i Danmark endnu, så du kan næppe finde den via en dansk side, og kun den første del er endnu udkommet på region B.
Den kan dog købes her:
http://www.amazon.co.uk/Batman-Knight-Returns-Blu-...
#42115 Batsy 13 år siden
ØV, men vil hellere vente til den kommer ud i danmark, men ved du hvornår det er?
#42116 HelmerJ 13 år siden
#42117 Kruse 13 år siden
Nej, det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.
#42118 davenport 13 år siden
Super fedt! Det må kræve en pot rødvin, så hallucinationerne bliver interessante!
#42119 Batsy 13 år siden
Nå øv, men tak aligevel Kruse :)
#42120 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden