Gravatar

#42121 Batsy 13 år siden

utyske (42120) skrev:
Du skal ikke forvente, at den kommer på dansk. Jeg er ret overbevist om, at ingen af de andre er udgivet i Danmark, enkelte er kommet i britisk udgave, men de fleste er kun kommet i USA.

Fandt dem på laserdisken, part 1 var for 179 til BD, og fandt part 2 med BD og DVD for 229, dog begge amerikanske.. hmmm har en LG blu ray afspiller i 3D meget ny, burde den ikke kunne afspille den amerikanske kode?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#42122 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

De er ikke regionskodet, så du kan sagtens afspille dem. :)
Gravatar

#42123 Ericmase 13 år siden

gi-jones (42102) skrev:
Når jeg blivet rig bygger jeg sådan en bio i Århus!

Og gerne også en i KBH :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#42124 lagoni 13 år siden

Så er der 13,5 time til jeg skal starte på arbejde! Mit første rigtige arbejde efter studiet, glæder mig. Desværre kun tre måneder, men det rykker da kontanthjælpsdatoen...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#42125 Wangsgaard 13 år siden

Nogen herinde som har været i München som kan anbefale et godt hotel eller område samt ting man skal se i byen ?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#42126 The Insider 13 år siden

#42112, niiiiiiiice! Hvor er det vildt, at de kan have en IMAX i Holland og ikke i Danmark...
War. War never changes.
Gravatar

#42127 dyg 13 år siden

#42124 - Spændende :) Hvor skal du hen?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#42128 lagoni 13 år siden

#42127 - jeg skal tilbage til der hvor jeg var i løntilskud i et år; Sorø Kommune. Denne gang i deres it-afdeling (var i Team Digitalisering før) og bl.a. lave lidt med intranettet og vist lidt let support. Så nu er cand.mag.'en officielt it-medarbejder :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#42129 gi-jones 13 år siden

Så er dagen kommet for min længe frygtede hjemrejse. Sidder på hotellet i Sydney (det er morgen her). vi skal være ude kl 11.00, men først flyve sent i aften, så på en eller anden måde skal vi have hele dagen til at gå. Problemet er bare at man har den der konstante fornemmelse i maven. Jeg HADER at flyve! Det er ikke så meget flyskræk som det bare er det faktum at jeg er 2 meter høj og skal stoppes ind i en lille kasse fyldt med tosser. Og den sikre viden om at rejsen tager op imod 30 timer hjælper ikke :-(

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42130 gi-jones 13 år siden

The Insider (42126) skrev:
#42112, niiiiiiiice! Hvor er det vildt, at de kan have en IMAX i Holland og ikke i Danmark...
Teknisk set har vi jo :-) Skal vi bryde ind og kapre Planetariet, når den kommer? Det kommer sikker til at se lidt underligt ud :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: