Gravatar

#8421 gi-jones 15 år siden

Er netop kommet hjem fra Transformers. Man skal fandme lede længe efter et tyndere plot eller en mere ligegyldig gang rod, men hold kæft hvor ser det fedt ud! Den er besparende for slikbudgettet, for som VFX mand er begge mine hænder travlt beskæftiget med at holde skiftevis kæben og bukserne oppe. Man kan diskutere længe (eller måske i virkeligheden ikke så længe) hvorvidt det håbløse manuskript har gjort sig fortjent til den slags arbejde der er lagt i billedsiden, men der skal ingen tvivl herske om at den er en fuldstændig vanvittig kraftpræstation indenfor effektarbejde. Og man skal alligevel give Bay en anelse kredit. Det kan godt være at manden er blottet for kvalitetssans i sit valg af materiale, men det kræver sgu alligevel en del at holde styr på en film af den her størrelse.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8422 tiany 15 år siden

Vi har lige ryddet lidt op i stuen og pakket endnu en flytte kasse. Så med 3 måneder til flytning har vi pakket 5 flyttekasser. Men det er selvfølgelig også godt at komme igang i god tid :)
Valar morghulis
Gravatar

#8423 Bony 15 år siden

#8422 - Hehe, jeg glæder mig også til at vi skal begynde at pakke ned. Vi flytter også om tre måneder. Det bliver virkelig skønt, at starte noget nyt og komme væk fra det hul i jorden, hvor vi bor nu. Tiden går desværre bare for langsomt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8424 elwood 15 år siden

Seriøst, hva blir det næste nu findes der en trailer fra holdet bag Non Epic Movie, Extreme Movie, sku heller hedde Obscene Movie.

Med et langt klip af en der slår en prut.

Så vil jeg satme heller ind og se en 3 timers film af David Lynch hvor han filmer noget karse der gro!

Jeg savner firsernes geniale Humor!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8425 filmz-Bruce 15 år siden

elwood (8424) skrev:
Så vil jeg satme heller ind og se en 3 timers film af David Lynch hvor han filmer noget karse der gro!


Link?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8426 elwood 15 år siden

Den er i post stadigvæk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8427 Michael Andersen 15 år siden

Den her kan bruges indtil Lynchs film er klar.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8428 Bobby Singer 15 år siden

#8424 - Ja jeg ved hvad du mener, jeg genså "Høj pistolføring" i går, Leslie Nielsen er jo genial i den film og det var også dengang at David og Jerry Zucker forstod, hvordan man skruede en good spoof-film sammen.
Idjit
Gravatar

#8429 elwood 15 år siden

#8427

Hehe hvor er det langt ude!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8430 Thomsen 15 år siden

Så fik jeg mødt dad-dad-daddy-o, og det gik såmænd ret fint. Jeg fik ikke set Elvis-samlingen, men science fiction-samlingen var imponerende, og Björk-samlingen var fuldstændig vild: 500-600 vinylskiver + 500 cd'er kun med den islandske trold. Der var spandevis af ting, der aldrig var udgivet, prøvetryk, undergrundsmixes, white labels, mærkelige japanske udgivelser, promotion-ting osv. osv. Ret imponerende af en mand på 61!

Han var i øvrigt meget, som jeg havde forestillet mig. Temmelig excentrisk, men også ret underholdende, da han først åbnede op for sine historier. Jeg fik ham bl.a. til at fortælle en historie, som jeg kun har hørt andenhånds før, nemlig om, hvordan nogle af hans mere ekstremistiske bekendte første i 1970'erne skjulte Andreas Baader og Ulrike Meinhof fra R.A.F. på Grønjordskollegiet på Amager (hvor jeg i øvrigt senere selv har boet), og hvordan det satte ham i en ret slem pine, fordi hans kæreste var datter af den daværende chef for efterretningstjenesten. Han fortalte også, hvordan han overvejede at melde dem, men ikke turde, fordi de tydeligvis var bevæbnede, og han var bange for, hvad det ville udvikle sig til. Ret spændende sådan at få indsigt i et lille stykke ukendt danmarkshistorie. Baader og Meinhof blev i øvrigt anholdt en måned efter.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: