FORRESTEN, jeg har brug for enten et par døde duer (replika) eller nogen, som har nogle fugle sovedyr (evt. Angry Birds) til en optagelsesprøve. Nogen der har nogen? Ved godt at den med de døde duer er lidt svær (eller det håber jeg...)
Hvad søger du ind til? Konservator?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Vi har taget en beslutning om at sælge alle vores dvd-film. Er der nogen der ved hvad vi vil kunne få for dem i Blockbuster hvis vi gerne vil have kontanter?
Umiddelbart kan jeg læse, at når de køre perioderne med forhøjede priser (10kr.) så skal de bruges i butikken, mens man får en lavere pris hvis man vil have kontanter. Hvis den kontante udbetaling er den samme altid, så kan vi ligeså godt komme ned og få dem afleveret.
Er Blockbuster det bedste sted, at sælge sine film? Vil meget gerne have imellem 5 og 10kr. pr. film (der er nogle seriebokse i blandt også).
Jeg mener at kontant priserne er det halve af hvis du blot sætter pengene på kontoen. Jeg har solgt de fleste af mine dvd til blockbuster og satte pengene på kontoen da jeg indimellem køber blu ray i deres byttebørs. Men priserne varierer meget. Bokse giver selvfølgelig lidt mere end 10 kr. Tror faktisk jeg fik 60 kr for min Alien dvd boks.
#42161 gi-jones 13 år siden
#42162 HelmerJ 13 år siden
Hvorfor har Davenport fået den? ;-)
#42163 davenport 13 år siden
#42164 HelmerJ 13 år siden
#42165 Highland Park 13 år siden
#42166 tiany 13 år siden
Er der nogen der ved hvad vi vil kunne få for dem i Blockbuster hvis vi gerne vil have kontanter?
Umiddelbart kan jeg læse, at når de køre perioderne med forhøjede priser (10kr.) så skal de bruges i butikken, mens man får en lavere pris hvis man vil have kontanter. Hvis den kontante udbetaling er den samme altid, så kan vi ligeså godt komme ned og få dem afleveret.
Er Blockbuster det bedste sted, at sælge sine film?
Vil meget gerne have imellem 5 og 10kr. pr. film (der er nogle seriebokse i blandt også).
#42167 Ispep 13 år siden
Jeg mener at kontant priserne er det halve af hvis du blot sætter pengene på kontoen. Jeg har solgt de fleste af mine dvd til blockbuster og satte pengene på kontoen da jeg indimellem køber blu ray i deres byttebørs. Men priserne varierer meget. Bokse giver selvfølgelig lidt mere end 10 kr. Tror faktisk jeg fik 60 kr for min Alien dvd boks.
#42168 the_paki_don 13 år siden
2. prøven på Statens Scenekunstskole (the artist school formerly known as Statens Teaterskole).
:)
#42169 gi-jones 13 år siden
#42170 the_paki_don 13 år siden
Håber jeg kan blive en del af det! :D
Har søgt i 9 år... Skulle måske være på tide, at jeg fik indløst min kupon til at gå på skole... :p