Gravatar

#42171 wimmie 13 år siden

tiany (42166) skrev:
Vi har taget en beslutning om at sælge alle vores dvd-film.
Er der nogen der ved hvad vi vil kunne få for dem i Blockbuster hvis vi gerne vil have kontanter?

Umiddelbart kan jeg læse, at når de køre perioderne med forhøjede priser (10kr.) så skal de bruges i butikken, mens man får en lavere pris hvis man vil have kontanter. Hvis den kontante udbetaling er den samme altid, så kan vi ligeså godt komme ned og få dem afleveret.

Er Blockbuster det bedste sted, at sælge sine film?
Vil meget gerne have imellem 5 og 10kr. pr. film (der er nogle seriebokse i blandt også).

Er det fordi I vil over til BD eller er I hooked på netflix i stedet?
Eller mangler I bare pengene? ;)

Jeg ved ikke mht. udbetaling i BB og nu ved jeg ikke hvor mange film det drejer sig om, men på et tidspunkt havde de i hvert fald en grænse for hvor mange film man måtte aflevere - ved ikke om det stadig er sådan...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42172 MOVIE1000 13 år siden

tiany (42166) skrev:
Vi har taget en beslutning om at sælge alle vores dvd-film.
Er der nogen der ved hvad vi vil kunne få for dem i Blockbuster hvis vi gerne vil have kontanter?

Umiddelbart kan jeg læse, at når de køre perioderne med forhøjede priser (10kr.) så skal de bruges i butikken, mens man får en lavere pris hvis man vil have kontanter. Hvis den kontante udbetaling er den samme altid, så kan vi ligeså godt komme ned og få dem afleveret.

Er Blockbuster det bedste sted, at sælge sine film?
Vil meget gerne have imellem 5 og 10kr. pr. film (der er nogle seriebokse i blandt også).

Nu har jeg prøvet et par gange at sælge nogle store stakker på et loppemarked, og ja det kan sagtens betale sig, på en dag tjente jeg op til 1500. Men nu ved jeg jo ikke om i har tid eller lyst til loppemarked mhs til den lille :/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42173 gi-jones 13 år siden

Hvis jeg virkelig ville af med mine film, tror jeg sgu at jeg ville gå DBA/QXL vejen. Lægge en liste op og sælge dem min 5stk ad gangen. Dem man så ikke slipper af med kan man skrotte hos Blockbuster...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42174 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg må nok erkende, at jeg ikke længere magter QXL og DBA. Jeg ender ofte med at forære de fleste film væk til bekendte.
Gravatar

#42175 wimmie 13 år siden

Ellers måske en køb/salg gruppe på FB hvor man sælger dem mindst x-antal film ad gangen?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42176 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

wimmie (42175) skrev:
Ellers måske en køb/salg gruppe på FB hvor man sælger dem mindst x-antal film ad gangen?

Eller en bytte-gruppe?
Gravatar

#42177 wiseguy 13 år siden

Jeg nænnede sku ikke en gang at skille mig af med mine +500 VHS film i tidernes morgen, men de er dog pakket væk!
Mangler efterhånden plads til mine BDer, så en DVD nedpakning truer, men jeg nænner ikke at sælge skidtet. For det første er de jo næsten værdiløse og for det andet så regner jeg med at sidde som 80 årig og ha' alle mine yndlingsfilm på alle mulige tænkelige historiske medier ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#42178 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

#42177 -

Du er klar over, at vhs går i stykker med tiden, ikke? :)

Jeg havde nogle enkelt bånd tilbage for et par år siden, der ikke var blevet afspillet i måske 10 år og de var helt fucked up, til trods for, at de kun havde været i videoen 4-5 gange i hele deres levetid.
Gravatar

#42179 gi-jones 13 år siden

utyske (42174) skrev:
Jeg må nok erkende, at jeg ikke længere magter QXL og DBA. Jeg ender ofte med at forære de fleste film væk til bekendte.
Det gør jeg også. Men så igen ville jeg heller ikke bare kyle hele samlingen hinter. Hvis jeg skifter ud til en BD eller hvis jeg falder over en film som jeg helt sikkert aldrig gider se igen, har jeg en særlig bunke til bort-foræring, som gæster, søskende og andet familie kan bladre igennem ved lejlighed.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42180 tiany 13 år siden

wimmie (42171) skrev:

Er det fordi I vil over til BD eller er I hooked på netflix i stedet?
Eller mangler I bare pengene? ;)

Jeg ved ikke mht. udbetaling i BB og nu ved jeg ikke hvor mange film det drejer sig om, men på et tidspunkt havde de i hvert fald en grænse for hvor mange film man måtte aflevere - ved ikke om det stadig er sådan...

Vi er begyndt at se/leje film via AppleTV og kan bare konstatere at vi ikke ser dvderne mere, hvis vi ser noget så ser vi BDerne.

Og så vil vi gerne have lidt penge til at kunne købe en NAS, så vi kan lave backup af alle vores billeder - og samtidig har vi en plan om at scanne alle vores dokumenter (forsikring, bank osv.) så mapperne kan komme i kælderen i stedet for.

Jeg har læst at BB har en begrænsning på 300 film om året. Men eftersom jeg har 326 dvd film, så burde det ikke være et problem, da der nok er nogle de ikke vil have :D
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: