Er lige vendt hjem efter en fed koncert i Parken i går aftes med Depeche Mode :o) Fuck jeg er træt!!! godt jeg valgte at ta' en fridag i dag. Nu ska jeg lige ha' en morfar, inden jeg skal hente ungerne...zzzzz zzzz
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Ja den har fået en del blandede anmeldelser. Dog plejer jeg ofte at være enige i Orndorfs betragtninger. Ebert synes jeg er blevet lidt for blødsøden, men han er stadigvæk ligeså underholdende at læse.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#8437 - Lidt fik vi da snakket. Han var bestemt interesseret, men min samling er trods alt rimeligt begrænset i forhold til hans.
Nå, men jeg lavede så dagens stunt. Jeg kunne forsøge at skubbe skylden på varmen eller blame it on the boogie, men sandheden er, at jeg bare dummede mig. Ville have set "Drag Me From Hell" kl. 17 i Cinemaxx. Tjekkede spilletidspunktet i en avis før afgang. Tog så ud til Fisketorvet, og... filmen viste sig kun at køre kl. 21! Ja, ja, næste gang må jeg nok hellere sikre mig, at avisen også er fra i dag. :-)
Jeg gad altså ikke vente flere timer i "Lille Ishøj", så jeg får nok ikke set filmen i biffen alligevel. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#8431 wimmie 16 år siden
Jep.Vi sad og så Airplane! i går....bedre bliver det næsten ikke :)
#8432 dyg 16 år siden
For at være med på bølgen, så genså jeg faktisk Hot Shots og HS Part Deux!
#8433 wiseguy 16 år siden
Fuck jeg er træt!!! godt jeg valgte at ta' en fridag i dag.
Nu ska jeg lige ha' en morfar, inden jeg skal hente ungerne...zzzzz zzzz
#8434 filmz-jonasgr 16 år siden
Så mine forventninger er dalet en anelse.
'Cause I'm evil"
#8435 filmz-Bruce 16 år siden
#8436 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#8437 Highland Park 16 år siden
http://xkcd.com/604/
#8430: Vildt. Den Björk-samling gad jeg godt at se... fik I så ikke også snakket en hel del om din samling?
#8438 mr gaijin 16 år siden
#8439 filmz-Bruce 16 år siden
#8440 Thomsen 16 år siden
Nå, men jeg lavede så dagens stunt. Jeg kunne forsøge at skubbe skylden på varmen eller blame it on the boogie, men sandheden er, at jeg bare dummede mig. Ville have set "Drag Me From Hell" kl. 17 i Cinemaxx. Tjekkede spilletidspunktet i en avis før afgang. Tog så ud til Fisketorvet, og... filmen viste sig kun at køre kl. 21! Ja, ja, næste gang må jeg nok hellere sikre mig, at avisen også er fra i dag. :-)
Jeg gad altså ikke vente flere timer i "Lille Ishøj", så jeg får nok ikke set filmen i biffen alligevel. :-/