Er gået i gang med mission flyt feriedage. Jeg har 16 feriedage tilbage i år (2012/2013) og dem kan jeg ikke rigtig få afholdt (tror ikke min nye arbejdsgiver bliver glad hvis jeg lige starter ud med 16 dages ferie). Men jeg har ladet mig fortælle at de kan blive overflyttet til næste år (2013/2014), hvis det er barsel der hindre mig i at holde dem.
Jeg håber det lykkedes ellers har jeg kun 12 feriedage i hele det næste år :(
Ha, det lyder vildt! Hvad er det for en forening, om man må spørge?
Det er en rollespilsforening i Odense. Problemet er vist, at folk bruger gf til at diskutere alt - også småting - og at de før har behandlet og stillet foreslag på gf. Den går dog ikke i år, for der står i vedtægterne, at de skal være indsendt 2 uger før, og der er ikke kommet nogen. Bestyrelsen(som i år er ret god) troede, at præcedens havde forrang, men de har nu fundet ud af, at selvom de altid har stillet foreslag under selve gf, så har vedtægterne mere ret...derfor er der ingen foreslag ;)
Tilgengæld bliver punktet "evt." nok ret langt så.
Anyway, jeg overvejer at stille op som dirigent - hvis jeg gider med.
Jeg modtog en ny udgave af M:I - Ghost Protocol i dag. Den fejler præcis samme sted mht. lyden, så det må næsten være en kombination af min afspiller og den film, hvor noget går galt. Heldigvis er problemet ikke større end, at jeg kan afspille den på min PS3 i stedet for.
Jeg går dog lidt og lurer på at opgradere min BD-afspiller i løbet af i år og en OPPO frister, men prisen frister sgu ikke.
#42241 Skeloboy 13 år siden
Et par eksempler(fået fortalt, har aldrig været med):
- De havde en gf, hvor de brugte 3 timer! før de kom til første punkt
- På en gf holdte de en afstemning om, hvordan man skal stemme!!!
- Når der stemmes om 2 forskellige budgetter, stemmer de om et budget, og hvis der kommer flere nej-stemmer end ja-stemmer, vinder det andet budget...
- De tager generelt 8 timer, fordi alt skal diskuteres.
Så derfor har jeg bestemt mig for at læse foreningsretbøger før jeg skal være med...og så stille op som dirigent.
#42242 Thomsen 13 år siden
#42243 tiany 13 år siden
Jeg har 16 feriedage tilbage i år (2012/2013) og dem kan jeg ikke rigtig få afholdt (tror ikke min nye arbejdsgiver bliver glad hvis jeg lige starter ud med 16 dages ferie). Men jeg har ladet mig fortælle at de kan blive overflyttet til næste år (2013/2014), hvis det er barsel der hindre mig i at holde dem.
Jeg håber det lykkedes ellers har jeg kun 12 feriedage i hele det næste år :(
#42244 Skeloboy 13 år siden
Det er en rollespilsforening i Odense. Problemet er vist, at folk bruger gf til at diskutere alt - også småting - og at de før har behandlet og stillet foreslag på gf. Den går dog ikke i år, for der står i vedtægterne, at de skal være indsendt 2 uger før, og der er ikke kommet nogen. Bestyrelsen(som i år er ret god) troede, at præcedens havde forrang, men de har nu fundet ud af, at selvom de altid har stillet foreslag under selve gf, så har vedtægterne mere ret...derfor er der ingen foreslag ;)
Tilgengæld bliver punktet "evt." nok ret langt så.
Anyway, jeg overvejer at stille op som dirigent - hvis jeg gider med.
#42245 MOVIE1000 13 år siden
#42246 HelmerJ 13 år siden
#42247 gi-jones 13 år siden
#42248 Ericmase 13 år siden
Hvis jeg boede der var jeg bestemt interesseret. :)
#42249 gi-jones 13 år siden
#42250 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jeg går dog lidt og lurer på at opgradere min BD-afspiller i løbet af i år og en OPPO frister, men prisen frister sgu ikke.