Hahaha... HOLD da fest, hvor er TDC usmagelige... Jeg har netop skiftet abonnement til noget igennem min andelsforening, så jeg kan få 20/20 til sølle 150 dask om måneden. Jeg har længe haft brug for en bedre upload-forbindelse (det er bare ikke fedt med blot 1 megabit upload - det tager i gennemsnit 3-4 timer at uploade en Filmz TV-udsendelse).
Så, nu ringede jeg lige for at opsige mit 25/1-abonnement hos TDC, som jeg betaler knap 600 kroner om måneden for. Så siger damen, at det abonnement for LÆNGST - altså, vi taler om flere år siden - er blevet nedsat til 264 kroner om måneden, men de har "ikke tilladelse" til at kontakte deres kunder uanmeldt, så derfor er prisen aldrig blevet rettet. Say what?! Det kan man da kalde ELENDIG kundeservice. Så jeg kunne faktisk have betalt nogenlunde det samme om året i flere år, som jeg p.t. betaler i kvartalet, BARE hvis jeg en dag havde ringet randomly til dem over telefonen. Shit, hvor er det ulækkert...
#42255, nope. Nada. Det er jo lige før, man får lyst til at føre sag mod dem... Det er jo fuldkommen sort! Det må da være strafbart, at jeg betaler overpris, og at de GODT ved det.
#55 - Garanteret ikke. Han har jo ikke ændret abonnmentet.
De er nogle krejlere. Det minder om den sag for et par år siden, hvor det blev afsløret, at TDC stadigvæk opkrævede tusindvis af danskere et uspecificeret beløb hver måned for leje af fastnettelefon (som man skulle leje i gamle dage), fordi kunderne aldrig havde opsagt den af deres abonnement. Det var i nogle tilfælde foregået i over ti år.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#56 - En mulighed ville være at finde den journalist på EB, der har skrevet om dem før og smide ham eller hende en mail. De har også en forbrugervagthundsklumme. Det er ikke sikker, det giver noget. Men det er i det mindste omkostningsfrit i forhold til sagsanlæg (medmindre man kan få Forbrugerklagenævnet med på den, hvis sagen er principiel nok). Men ja, det er simpelthen noget svineri!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#42251 PredatorX 13 år siden
#42252 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Holy shit, eksisterer de endnu?
#42253 PredatorX 13 år siden
Ork ja :) Og de kan sgu stadig! :D
#42254 The Insider 13 år siden
Så, nu ringede jeg lige for at opsige mit 25/1-abonnement hos TDC, som jeg betaler knap 600 kroner om måneden for. Så siger damen, at det abonnement for LÆNGST - altså, vi taler om flere år siden - er blevet nedsat til 264 kroner om måneden, men de har "ikke tilladelse" til at kontakte deres kunder uanmeldt, så derfor er prisen aldrig blevet rettet. Say what?! Det kan man da kalde ELENDIG kundeservice. Så jeg kunne faktisk have betalt nogenlunde det samme om året i flere år, som jeg p.t. betaler i kvartalet, BARE hvis jeg en dag havde ringet randomly til dem over telefonen. Shit, hvor er det ulækkert...
#42255 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#42256 The Insider 13 år siden
#42257 Thomsen 13 år siden
De er nogle krejlere. Det minder om den sag for et par år siden, hvor det blev afsløret, at TDC stadigvæk opkrævede tusindvis af danskere et uspecificeret beløb hver måned for leje af fastnettelefon (som man skulle leje i gamle dage), fordi kunderne aldrig havde opsagt den af deres abonnement. Det var i nogle tilfælde foregået i over ti år.
#42258 The Insider 13 år siden
#42259 Kruse 13 år siden
#42260 Thomsen 13 år siden