#42230, mange rapporterede for nylig et lignende problem med BD-udgivelsen af "Total Recall" (altså, remaket). Det skete også på de præcis samme tidspunkter. Jeg kører også PCM på PS3'eren.
Det sorte er blot, at det ikke sker på min PS3, kun på min BD-afspiller. Det kunne dog tyde på, at der er noget galt med skiven, når det sker præcis samme sted hver gang.
Men det er noget underligt, at det ikke sker, hvis jeg lader BD-afspilleren nedskalere lyden.
Nå, jeg prøver at sende skiven tilbage til Amazon, så må vi se hvad der sker. Jeg har også prøvet at skrive til Laserdisken, for at høre om de har nogle gode idéer, da jeg ikke mindes at være stødt på problemet før, men afspilleren har lige fået ny software.
Du har ikke tilfældigvis "Total Recall" liggende? (can't say I blame you, hvis det ikke er tilfældet :-)), for så kunne det også være interessant at teste den.
Nope, jeg venter med at se den, indtil en eller anden uheldigvis sjæl køber den og låner mig den. ;D
Det kan selvfølgelig oss' bare være min afspiller der er noget bras, men det skulle være underligt, når det sker de samme steder hver gang. Første gang det skete, troede jeg bare, at det var lagskifte.
#27 en etnisk dansker er en person med nordiske træk som er født i Danmark. Jeg tror, at dømme efter dit første ord, at beskrivelsen du ledte efter er anden etnicitet end dansk :-)
Its structural perfection is matched only by its hostility
Altså ikke etnisk dansker :-) tjo så passer det vel. Det sjove er at dansk sprognævn faktisk selv anbefaler man slet ikke bruger begrebet, da det skaber mere forvirring end klarhed om, hvad man mener ;-)
Its structural perfection is matched only by its hostility
#42231 The Insider 13 år siden
#42232 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Men det er noget underligt, at det ikke sker, hvis jeg lader BD-afspilleren nedskalere lyden.
#42233 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#42234 The Insider 13 år siden
#42235 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Det kan selvfølgelig oss' bare være min afspiller der er noget bras, men det skulle være underligt, når det sker de samme steder hver gang. Første gang det skete, troede jeg bare, at det var lagskifte.
#42236 aero 13 år siden
#42237 Tommy Kristensen 13 år siden
#42238 aero 13 år siden
#42239 Thomsen 13 år siden
Hey, jeg sagde ikke noget om, at det skulle skabe mere klarhed. :-)
#42240 Kiksmann 13 år siden
Sådan så er den klaret :)