Gravatar

#42261 PredatorX 13 år siden

Ja det er da godt nok en overdrevet latterlig opførsel fra deres side :(
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#42262 davenport 13 år siden

De skulle sgu da ha nogle dask!!!

Selv render jeg rundt og hører noget gammelt Tool, lidt Dog Eat Dog og den slags og nostalgiflipper, før jeg igen bliver voksen og skal stege frikadeller..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42263 MOVIE1000 13 år siden

The Insider (42254) skrev:
Hahaha... HOLD da fest, hvor er TDC usmagelige... Jeg har netop skiftet abonnement til noget igennem min andelsforening, så jeg kan få 20/20 til sølle 150 dask om måneden. Jeg har længe haft brug for en bedre upload-forbindelse (det er bare ikke fedt med blot 1 megabit upload - det tager i gennemsnit 3-4 timer at uploade en Filmz TV-udsendelse).

Så, nu ringede jeg lige for at opsige mit 25/1-abonnement hos TDC, som jeg betaler knap 600 kroner om måneden for. Så siger damen, at det abonnement for LÆNGST - altså, vi taler om flere år siden - er blevet nedsat til 264 kroner om måneden, men de har "ikke tilladelse" til at kontakte deres kunder uanmeldt, så derfor er prisen aldrig blevet rettet. Say what?! Det kan man da kalde ELENDIG kundeservice. Så jeg kunne faktisk have betalt nogenlunde det samme om året i flere år, som jeg p.t. betaler i kvartalet, BARE hvis jeg en dag havde ringet randomly til dem over telefonen. Shit, hvor er det ulækkert...

Scheisse!!!
Hvor mange penge har du så betalt for meget i al den tid?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42264 The Insider 13 år siden

Hun sagde, jeg havde betalt overpris i "årevis". Hvis vi umiddelbart antager, at det "blot" betyder 2 år, så har jeg betalt cirka 8064 kroner for meget de sidste to år. Shit... Det var sgu langt mere, end jeg havde regnet med. 600 kroner pr. måned minus 264 (som det har kostet de sidste par år) er lig med 336 kr. for meget OM MÅNEDEN. Så ganger man det med 24 måneder (to år) giver det 8064 kroner. Det kunne jeg nu godt bruge lige nu...
War. War never changes.
Gravatar

#42265 Wangsgaard 13 år siden

Synes du skal gå videre med sagen !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#42266 The Insider 13 år siden

Har skrevet på TDC's Facebook-side. Må se, om det kan gøre noget, og ellers vil jeg gå videre med sagen. Hvis det er tre år, abonnementet har kørt på dobbeltakst, er det jo over 12.000 kroner, jeg har mistet uden grund... Det er alligevel en sjat. Puha... Kan ikke forstå, de ikke kan se, at det er en potentiel PR-katastrofe ikke at fortælle kunderne, at de kan spare penge.
War. War never changes.
Gravatar

#42267 HonoDelLoce 13 år siden

Et par forskellige venner, jeg har, der arbejder eller har arbejdet i tele/tv-branchen har ladet mig forstå, at det altid er smart engang imellem (måske en gang om året) at ringe ind og forsøge at få dem "overbevist" om, at man betaler for meget.

Et eksempel er en ven, der fik fortalt af en "insider"-kammerat, at han skulle ringe ind og "true" med at opsige sit abonnement hos sin internetleverandør. Woupti, så tilbød den flinke telefonsupporter at slå 40 eller 50 % (husker jeg ikke lige tydeligt) af prisen på abonnementet. That came in handy!

Jeg har selv flere gange forhandlet mobil-aftaler med TDC. Oftest har de et max, de må give i "rabat", og det er meget forskelligt, om de giver sig med det samme eller skal presses lidt.

Sidste gang jeg forhandlede erhvervsabonnement (og det drejer sig altså kun om 12-15 telefonnumre) endte vi med 85% rabat på både minutpris og dataforbrug :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42268 The Insider 13 år siden

Shiiiiit... Det er ligesom gadehandlen i Tunis. Gad vide, hvor mange millioner, de unødvendigt har hivet ud af folk i årenes løb...
War. War never changes.
Gravatar

#42269 davenport 13 år siden

Jeg tror, at hvis mennesker vidste hvordan verden i virkeligheden fungerer, ville deres hjerne eksplodere. Det handler om penge. Ikke en kæft andet.
Jeg lyder måske konspiratorisk men jeg er overbevist om at alle mennesker bliver tørret så eftertrykkeligt i røven. Det være sig telefoni etc., men også mht. medicin, brændstof osv.
Det er billigere fx. at lave insulin, end at kurere sygdommen, for så forsvinder der jo en indtjening.
Jo, vi lever i en verden med en skjult dagsorden, og Johans eksempel her er bare med til at understrege coporate fucks!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42270 Skeloboy 13 år siden

#42269 - er delvis enig. Kan dog ikke lige finde ud af, om du mener, at den skjulte dagsorden er bevidst og aftalt - lidt a la New World Order-konspirationsteorien.

Men ja, det hele er skruet helt fucked up sammen, fordi vækst og personlig velstand ofte synes at være målet.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: