Gravatar

#8451 Steffan Rasmussen 15 år siden

Hvis du går i biffen, så husk at tjekke DAGENS avis.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#8452 Kruse 15 år siden

Et par venner har spurgt mig om jeg vil med ind og se Transformers 2 i aften, så det tænker jeg over i øjeblikket. 1'eren var den tåbeligste film jeg nogensinde har set, men det er kun den slags film som mine venner gider at se. I 1'eren var dens actionscener på ingen måde gode nok til at kompensere for alle dens andre mangler og tåbeligheder, så jeg kunne godt tænke mig at høre om 2'erens action er bedre? Jeg vil gerne høre fra nogen der heller ikke kunne lide 1'eren.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8453 Thomsen 15 år siden

#8451 - Touché :-)

Tror jeg smutter ind at se Synecdoche, New York. Så kan jeg slå to fluer med ét smæk og hente de brugte bøger, jeg har købt, også. For dælen jeg er praktisk!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8454 MouseMickey 15 år siden

#8454 Jeg sad virkelig og kedede mig da jeg så 2'eren historien er bare så uinteressant. Det hjælper virkelig heller ikke at filmen er 2 timer og 30 minutter lang og at der også er en tåbelig kærligheds historie som fylder alt for meget. Hvis du også var træt af Jar Jar Binks robotten i 1'eren er der nu hele 3 robotter at være træt af.

Synes 1'eren var til at holde ud at se sammen med et par venner fordi man kunne sidde og grine af den latterlige historie, det kunne jeg ikke rigtig her, jeg kunne kun ryste på hovedet.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#8455 Kruse 15 år siden

#8454: Jamen så er det også som jeg har frygtet. Jeg hælder mest til ikke at tage afsted, men det er så sjældent at mine venner gider at tage med i biografen, så jeg overvejer stadig. I det mindste kunne jeg tage med for at få en holdning om den, så jeg kan være med i diskussionerne på filmz.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8456 MOVIE1000 15 år siden

baaaaddddrrr har lige taget en slurk af en slags hostesaft der smagte af jordbær, sprit og oile fordi jeg har ondt i halsen håber sku snart det er ovre og min far skal til Odense på mandag 8 dage for at blive operet så jeg håber de kan fjerne det
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8457 Kruse 15 år siden

Nåh, jeg valgte at takke nej til tilbudet...144 minutters tåbeligheder i 1'eren var mere end rigeligt for mig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8458 filmz-Bruce 15 år siden

#8457 Treacherous the dark side it is! The force is strong with him!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8459 elwood 15 år siden

#8450

Jeg synes du skal lime skinken
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8460 filmz-Bruce 15 år siden

Har været rundt om søerne en tur og skal nu have 40 minutters let roning. Så vil jeg ned og hente mig noget god mad, nyde en øl og gå ind og se Transformers 2.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: