Og så undrer det mig, at ingen har kommenteret mit indlæg i nr. 42282. Jeg var pisse bange, og i er alle meddelagtige i det! Det hjælper ikke bare at vende det blinde øje til, når det ikke lige passer ind i cafe latte verdensbilledet! Tak for lort! Det mindste man kunne gøre, var da at sende et trøstende ord og en "rolig, det går nok"-besked.
Man må ikke lyve! Desuden er du gammel nok til at tåle sandheden.
davenport (42297) skrev:
Men det er jo altid sjovt, indtil der er en der mister et øje. Ansvar er en by i Rusland..
[url= alt ånder fred og ro...[/url]
Wangsgaard (42301) skrev:
... jeg skriver mit speciale i Latex...
[url=
#42324: Ditto. Og jeg takker for underholdningen. :D
Sidder og overvejer hvor vi skal tage hen på sommerferie i år. Det er jo ikke helt nemt med sådan en lille størrelse.
Ville egentlig gerne til Skotland, men tror ikke manden har lyst til at vi skal ud og flyve. Så nu har jeg været i gang med at se på muligheder i Bayern, for der har vi altid gerne ville ned. Men jeg tænker at det nok er for langt at køre, så nu sidder jeg og overvejer Køln (har vi ikke været før) eller Berlin (har vi været før).
Sidder og overvejer hvor vi skal tage hen på sommerferie i år. Det er jo ikke helt nemt med sådan en lille størrelse.
Ville egentlig gerne til Skotland, men tror ikke manden har lyst til at vi skal ud og flyve. Så nu har jeg været i gang med at se på muligheder i Bayern, for der har vi altid gerne ville ned. Men jeg tænker at det nok er for langt at køre, så nu sidder jeg og overvejer Køln (har vi ikke været før) eller Berlin (har vi været før).
Skotland er ellers dejlig :) men kan godt forstå dig. Har en veninde fra Køln og fra hvad hun fortæller det er en utrolig dejlig by :) Skal selv til München til april.
Min søster var på ferie i tyskland ikke så langt nede, hvor der var et stort vandland og andet. De var ret glade for det. Kan lige finde ud af hvor det var henne.
#42321 Collateral 13 år siden
#42322 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
I dag er det nok nærmere fejl 50-60 eller deromkring, fordi man ikke længere sidder så tæt på skærmen. :p
#42323 Kisbye 13 år siden
#42324 tiany 13 år siden
:D
Tager hatten af for at du indrømmer en fejl 40
#42325 Highland Park 13 år siden
[url= alt ånder fred og ro...[/url]
[url=
#42324: Ditto. Og jeg takker for underholdningen. :D
#42326 gi-jones 13 år siden
#42327 tiany 13 år siden
Ville egentlig gerne til Skotland, men tror ikke manden har lyst til at vi skal ud og flyve. Så nu har jeg været i gang med at se på muligheder i Bayern, for der har vi altid gerne ville ned.
Men jeg tænker at det nok er for langt at køre, så nu sidder jeg og overvejer Køln (har vi ikke været før) eller Berlin (har vi været før).
#42328 gi-jones 13 år siden
#42329 tiany 13 år siden
Jeg har heller ikke noget problem med det, men jeg tror ikke min mand er helt hooked på ideen.
#42330 Wangsgaard 13 år siden
Skotland er ellers dejlig :) men kan godt forstå dig. Har en veninde fra Køln og fra hvad hun fortæller det er en utrolig dejlig by :) Skal selv til München til april.
Min søster var på ferie i tyskland ikke så langt nede, hvor der var et stort vandland og andet. De var ret glade for det. Kan lige finde ud af hvor det var henne.