Gravatar

#8461 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg tror også man skal være godt fuld for at se den, så en fornuftig strategi :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8462 filmz-Bruce 15 år siden

Ahh ok. Jeg har skiftet mening. Jeg bliver alligevel ikke så fuld i min alder ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8463 Thomsen 15 år siden

#8459 - NOW you're telling me? :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8464 dyg 15 år siden

Jeg sidder og funderer over Det Sjunde Inseglet, som jeg netop har set.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8465 mr gaijin 15 år siden

Jeg griner over, at Transformers 2 ikke har formået at tage førstepladsen på box office i Japan. Japan er verdens anden største filmmarked målt på box office (det varierer dog i nogle årrækker mellem England og Japan), Japan er et land fyldt med robotelskere, og Bay og co. lancerede særlige forpremierer af filmen både der og i England et par dage før den officielle premiere.

Alligevel blev den slået af box office-pinden af denne melodramatiske teenage-film om punkere, der spiller baseball:


Det fremgår endda af boxofficemojo's tal fra Japan, at det japanske teenage-drama kører for fjerde uge. Det er sgu pinligt, at Bay ikke kan slå de knejter af banen med sine robotter.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8466 Kruse 15 år siden

Har lige siddet og brugt det sidste stykke tid på at se en masse "Siskel & Ebert" og "Ebert & Roeper" klips på Youtube. De er sgu' underholdende :)

Nu vil jeg se The Daily Show og lidt blandet nat-tv og derefter gå i seng :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8467 evermind 15 år siden

Er tidligere på natten vendt hjem efter en skøn eftermiddag og aften i hovedstaden sammen med Navarre3.

Da jeg fik tidligt fri fra arbejde i dag og nu har ferie i tre uger, tænkte jeg, at vejret i dén grad indbød til biografens kølige mørke. Og eftersom jeg gik rundt med et underskud i krydsklipning mellem pumpende kønsorganer og småbørnsdød, faldt valget helt naturligt på Antichrist. Den var Navarre3 heldigvis med på, da jeg ringede, og det blev begyndelsen på en smuk, finkulturel færd (bortset fra vores besøg på Burger King og den Rambo T-shirt, jeg i dagens anledning havde iført mig) med café latte i mørket og Trier-film på lærredet. Jeg gennemførte faktisk uden på noget tidspunkt at tænke over, at Cinemaxx spillede Transformers 2 samtidig, og jeg nød både kaffen og filmen.

Eksperimentet var vellykket: Min krop er nu et tempel for fredelig sameksistens af popcorn og latte. :)

Men spøg til side ... min umiddelbare vurdering af filmen kan læses i Antichrist-tråden. :)

Bagefter stod den på en god lang snak og gåtur i det indre København, inden vi kaldte det en dag og vendte de respektive næser hjemad.

Super hyggeligt - tak for en god dag, mester!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8468 tiany 15 år siden

Sidste arbejdsdag inden ferien...så nu hører I nok ikke så meget fra mig, men jeg ved jo i klarer jer.

Var i biffen og se Transformers 2 i går, synes sgu det var meget underholdende - tyndt plot, jep, men underholdende.
Valar morghulis
Gravatar

#8469 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg var i seng før 12 i går, vel første gang i en måned og vågnede dejligt veludhvilet kl. 8. Nu vil jeg ned på Værnedamsvej inden masserne får samme idé og indkøbe noget god frugt og lækre ting til weekenden. Det har været en stjernehård uge på jobbet, så nu skal der slappes af.

Mest af alt har jeg lyst til at sætte mig i kælderen og se film, men i dette vejr er det sgu blasfemi. Måske skulle man lade tre fire solstråler ramme faktor 30 laget på kroppen, blot en halv time, selvom jeg foretrækker en teint som Keira Knightly fremfor Erik Damgaard.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8470 davenport 15 år siden

Har sku heller ikke de store planer for dagen.
Vi havde familiehygge igår. Bare os 3, med en flanksteak på grillen, anderledes salat og grillede kartofler - vin i glasset.
Det hele rundet af med Robin Hood POT på BD. Jeg anbefaler at man ikke skifter sin dvdudgave ud med denne, da jeg var dybt skuffet over transferet. Grums, kedeligt.

Huset sover, maven rumler, P3, tankerne går til min søster der både oplevede Faith No More og Down igår..

Status: Pixie Lott er en bidsken!

PS: er ædru.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: